Ik heb in mijn auto een 7" touchscreen welke altijd gebruikt werd ism de onboard SIS videokaart.
Het beeld werd altijd door middel van een Trust viewer gecloned op mn hoofdsteun schermen achter.
Nu is het de bedoeling om achter een ander beeld te krijgen dan voor, daarom heb ik een ATI 9000 PCI kaart genomen.
Deze heb ik geinstalleerd, en een resolutie van 800x600 gekozen.
(Native resolutie van mijn touchscreen is 640x480
Dat betekend dat als ik de resolutie op 800x600 zet alles in Windows erg moeilijk leesbaar wordt.)
Dat was op zich geen probleem omdat de frontend programma die ik gebruik grote iconen heeft.
NU is het zo dat als ik met de ATI PCI kaart de resolutie op 800x600 zet het beeld op mn scherm dan verspringt. Beeld is in tweeen gedeeld. Onderkant klopt niet met bovenkant
Alleen resolutie terug op 640x480 zetten los dit op.
Ik zich zou ik deze resolutie zonder probleem kunnen gebruiken, alleen TV-out krijg ik dan niet aan de praat. (optie blijft grijs)
Nu loop ik met de volgende gedachten.
Touchscreen via de on-board kaart van beeld voorzien. Achterschermen aan de TV-out van de ATI kaart hangen.
Mijn vraag is dan, kan dit zonder enig probleem??
Het beeld werd altijd door middel van een Trust viewer gecloned op mn hoofdsteun schermen achter.
Nu is het de bedoeling om achter een ander beeld te krijgen dan voor, daarom heb ik een ATI 9000 PCI kaart genomen.
Deze heb ik geinstalleerd, en een resolutie van 800x600 gekozen.
(Native resolutie van mijn touchscreen is 640x480
Dat was op zich geen probleem omdat de frontend programma die ik gebruik grote iconen heeft.
NU is het zo dat als ik met de ATI PCI kaart de resolutie op 800x600 zet het beeld op mn scherm dan verspringt. Beeld is in tweeen gedeeld. Onderkant klopt niet met bovenkant
Alleen resolutie terug op 640x480 zetten los dit op.
Ik zich zou ik deze resolutie zonder probleem kunnen gebruiken, alleen TV-out krijg ik dan niet aan de praat. (optie blijft grijs)
Nu loop ik met de volgende gedachten.
Touchscreen via de on-board kaart van beeld voorzien. Achterschermen aan de TV-out van de ATI kaart hangen.
Mijn vraag is dan, kan dit zonder enig probleem??