Ineens heb ik vreemde diepe krassen op mij beeldbuis Panasonic tv.
Deze krassen zijn erg goed te voelen met je nagel en vrij diep en breed (vergeleken normale krasjes)
ze zijn ultra recht en horizontaal. meer dikke kerven/groeven dan krasjes
tevens zitten de bovenste 2 precies 7.3cm vanaf de grote kras.
De tv staat op een zolder kamer waar bijna niemand komt dan alleen ik, aan het voeten
einde van me bed, met een klein looppaadje ertussen om het raam te openen.
Er kan niets tegen aan komen met normaal kamer gebruik of raam openen.
Tv word schoongemaakt met krasloosdoekje en speciaal spuitbusje.
Zelfs al zou ik me best willen doen dit na te bootsen, ik kan mij geen voorwerp bedenken
waarmee dit zou lukken
, per ongeluk of express (wellicht met slijptol en een ijzeren linaal en lijmklemmen en meetlat van 7.3cm) mijn huisgenoten (pa , ma , broertje) weten van niets
Wie o Wie heeft er enig idee hoe zo'n kras kan ontstaan?
Voorwerp idee, waarmee gekrast kan zijn? (met een priem kan ik het niet eens nadoen)
Of meer in de richting van productie fout, kras onstaan, weg gewerkt met spul en keert later terug, of beeldbuis onder spanning geplaatst en gaat scheuren, warmte en koudte verschil op zolder kamer?
Zodat ik garantie kan claimen.
De tv op foto is niet mijn tv en de lijnen zijn erin gesoept om het te showen
Deze krassen zijn erg goed te voelen met je nagel en vrij diep en breed (vergeleken normale krasjes)
ze zijn ultra recht en horizontaal. meer dikke kerven/groeven dan krasjes
tevens zitten de bovenste 2 precies 7.3cm vanaf de grote kras.
De tv staat op een zolder kamer waar bijna niemand komt dan alleen ik, aan het voeten
einde van me bed, met een klein looppaadje ertussen om het raam te openen.
Er kan niets tegen aan komen met normaal kamer gebruik of raam openen.
Tv word schoongemaakt met krasloosdoekje en speciaal spuitbusje.
Zelfs al zou ik me best willen doen dit na te bootsen, ik kan mij geen voorwerp bedenken
waarmee dit zou lukken
Wie o Wie heeft er enig idee hoe zo'n kras kan ontstaan?
Voorwerp idee, waarmee gekrast kan zijn? (met een priem kan ik het niet eens nadoen)
Of meer in de richting van productie fout, kras onstaan, weg gewerkt met spul en keert later terug, of beeldbuis onder spanning geplaatst en gaat scheuren, warmte en koudte verschil op zolder kamer?
Zodat ik garantie kan claimen.
De tv op foto is niet mijn tv en de lijnen zijn erin gesoept om het te showen