Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

babyfoon op afstand aan en uitschakelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kun je een babyfoon of walkie-talkie zodanig modificeren dat je het op afstand aan en uit kunt schakelen? Dat leek mijn zus nou zo handig. Om eens te luistervinken wat de kinders doen boven als beneden wordt gekookt enzo. Constant aan is ook niet echt een optie (batterijen etc). En het moet echt draadloos.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Het standaard gamma setje kan dat toch wel :?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

franssie

Save the albatross

draadloze zender op lichtnet? Of is er geen stroom op de kinderkamer(s)?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

Volgens mij zijn er voldoende babyfonen die op het lichtnet werken (zeker de zender maar ook de ontvanger).

Maar je kinderen spioneren? :X :?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 07:36

SpamLame

niks

De babyfoons die ik kan, hebben een unit op de kamer (op lichtnet (dus aan wanneer ingeplugd en evnt batterijen) en een handunit op batterijen met een oplaadstation.

Terugkomend op je vraag, aangezien de kamer unit zal moeten luisteren naar opdracht om aan te gaan, zal er een standby spanning zijn. Geheel uit kan niet.
Mogelijk dat je iets kan met een op afstand bedienbare stekker/lichtknop combo (zoals bv voor schemerlampen), maar dat neemt ook extra stroom af .