[Bluetooth] iets wat standaard werkt in Vista?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben het gepruts zat. Ik heb zo'n Bluetooth dongle. Die heb ik gisteren voor de zoveelste keer proberen aan de praat te krijgen onder Vista. Lijkt me allemaal vrij rechttoe-rechtaan. Maar ik blijf met het probleem zitten: WELKE SOFTWARE?

Ik wil er geen (grof) geld aan uitgeven, heb wel met IVT Bluesoleil zitten pielen. Maar daar zit zo'n 5mb limiet op. Is er iets (ik wil ook best een nieuwe USB dongle halen ofzo) wat ik gewoon in m'n pc prik en dat altijd werkt onder Vista? Die geen enorme softwarepakketten nodig heeft?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Je bent niet de enige: ik word er ook knettergek van. installeren gaat wel, maar goed werken ho maar. Ik heb de bluetooth seriele poort nodig en die wordt gemaamt maar geen programma kan erover communiceren.

Als je eenmaal je BT goed geinstalleerd hebt, dan kan je hem als gewone USB apparaat erin en eruit halen zonder iets opnieuw te installeren. Ik vind die bluesoleil interface nog niet eens zo slecht, maar de standaard vista BT omgeving werkt ook wel.

Ik denk dat de meeste storingen toch in de drivers zitten. Met een stick kan je nog eens wisselen, maar als het is ingebouwd (laptop) dan ben je klaar...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hardstikke vervelend natuurlijk, maar wtf heeft dit met Netwerken te maken 8)7

Dit topic is gesloten.