Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je bent niet de enige: ik word er ook knettergek van. installeren gaat wel, maar goed werken ho maar. Ik heb de bluetooth seriele poort nodig en die wordt gemaamt maar geen programma kan erover communiceren.
Als je eenmaal je BT goed geinstalleerd hebt, dan kan je hem als gewone USB apparaat erin en eruit halen zonder iets opnieuw te installeren. Ik vind die bluesoleil interface nog niet eens zo slecht, maar de standaard vista BT omgeving werkt ook wel.
Ik denk dat de meeste storingen toch in de drivers zitten. Met een stick kan je nog eens wisselen, maar als het is ingebouwd (laptop) dan ben je klaar...
Als je eenmaal je BT goed geinstalleerd hebt, dan kan je hem als gewone USB apparaat erin en eruit halen zonder iets opnieuw te installeren. Ik vind die bluesoleil interface nog niet eens zo slecht, maar de standaard vista BT omgeving werkt ook wel.
Ik denk dat de meeste storingen toch in de drivers zitten. Met een stick kan je nog eens wisselen, maar als het is ingebouwd (laptop) dan ben je klaar...
Hardstikke vervelend natuurlijk, maar wtf heeft dit met Netwerken te maken
Dit topic is gesloten.
![]()