Toon posts:

Datasheet LCD scherm (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
(Na aanleiding van het vorige topic begin ik wel even opnieuw...)

Hallo,

Ik ben op zoek naar de datasheet/ pinout van een Sharp VF0077P01 LM64P822 LCD scherm.
Ik heb m.b.v. google het web al grotendeels afgestroomd, maar niet gevonden wat ik zocht. De meeste linkjes leiden alleen naar lijsten waar dit LCD scherm tussen staat.

Is er misschien iemand die toevalling weet waar ik zou moeten zoeken?

Alvast bedankt. :)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Geckoo

Good news, everyone!

zoals je misschien zelf al gevonden had is het een scherm wat gebruikt wordt in een Portege V386/20sx klopt dat?
misschien dat je dan een mailtje kan sturen naar deze jongens om te vragen of zij er misschien 1 hebben.

maar trouwens zo veel moeite voor een VGA scherm uit het jaar nul
Part Description 9.4" VGA LCD Display Screen
Part Number LM64P822
Resolution Pixels 640 X 480
Type Monochrome
Manufacturer Sharp

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat heb ik niet gevonden. De gegevens wat ik heb gegeven is het enige wat op het scherm stond. Ik weet wel dat hij in een Toshiba T4400SX laptop heeft gezeten.

Maar goed, ik zal ze eens mailen, kijken wat er uit komt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat was hier onduidelijk aan :?

Pollewob in "Datasheet LCD scherm"

Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie op slot. Overigens zou een karige topicstart als deze sowieso als het de eerste keer was ook al gesloten worden - maarja, dat is dan ook gebeurd :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.