[Mac OS X Leopard 10.5.4 Update] Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Voornamelijke update is het van .mac naar "me" in voorbereiding op o.a. de nieuwe iPhone 3G. Verder nog wat kleine updates, en wat security updates.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Nou had ik vooral problemen met mijn WM pda als modem te gebruiken na de update van 10.5.3. Dit ging gewoon niet meer jammer genoeg :X Ik ga morgen even testen of dit weer werkt, maar ik heb er een hard hoofd in jammer genoeg..

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-02 18:11
Na download en installatie bleef m'n macbook hangen in het blauwe scherm... na een half uur maar een reset gedaan. Na een normale herstart blijkt volgens het systeemprofiel 10.5.4 gewoon geinstalleerd te zijn.

vaag

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:16
Ik had er ook 1 gemaakt maar mijne werd geslot :(, anyway heb de update geinstaleerd ging allemaal goed, was een kleine 87.6MB , heb wel al 1 report gezien op tuaw dat hun MBP niet meer wilde opstarten.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:51

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Waarom wordt er tegenwoordig na iedere update een nieuw topic geopend? Kan dit niet gewoon in een centraal Leopard topic? Zo spannend is deze update volgens mij niet. Een nieuw OS kan ik me wel indenken, een hoop veranderingen, maar deze bugfix/MobileMe update is toch zo interessant nog niet...

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Bij mij start hij iStat ineens veel langzamer op bij het booten van de computer. :(

Iemand anders dit probleem?

Verwijderd

Geen enkel probleem hier -> Macbook 2.4 2gig 160gig.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

LoeiOrdinair schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:51:
Waarom wordt er tegenwoordig na iedere update een nieuw topic geopend? Kan dit niet gewoon in een centraal Leopard topic? Zo spannend is deze update volgens mij niet. Een nieuw OS kan ik me wel indenken, een hoop veranderingen, maar deze bugfix/MobileMe update is toch zo interessant nog niet...
+1

Daarnet werd er nog een gelijkaardig topic gelockt...

* Borromini ruikt een slotje.

Edit: kijk es aan... [OSX] 10.5.4 is uit, wat zijn jouw ervaringen?

[ Voor 7% gewijzigd door Borromini op 01-07-2008 02:37 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
cornelixnootje1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:38:
Voornamelijke update is het van .mac naar "me" in voorbereiding op o.a. de nieuwe iPhone 3G. Verder nog wat kleine updates, en wat security updates.
Updaten van .Mac naar MobileMe? Slotje!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Er zit ook een fix in 10.5.4 mbt stabiliteit van Airport in 5Ghz netwerken. Ik hoop dat de ellende die ik sinds Leopard met onze Macbooks heb met Cisco accesspoints dan ook verdwenen is.

Mijn iStat start trouwens niet sneller of langzamer dan voor de update.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
Het topic over de vorige update 10.5.3 was ook niet echt een succes. Als er specifieke vragen over of problemen door de update zijn dan kan daar gewoon een nieuw topic over worden geopend.

Het vorige topic over de 10.5.4 update is daarom niet voor niets op slot gegaan: [OSX] 10.5.4 is uit, wat zijn jouw ervaringen?.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.