Toon posts:

Hd-dvd speelt niet af op mijn hd-dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een vraag. Ik heb toevallig een acer aspire 5920 laptop gekocht met zo een hd-dvd speler. Nu kwam ik vandaag bij de free record shop toevallig saw 3 op hd-dvd tegen en ik dacht kopen maar. Echter lijkt mijn speler em niet te kunnen lezen terwijl dvds en de hd-dvd demo disc het wel doen. Zijn er bepaalde degradaties van hd-dvd spelers ofzo? Of waar kan het aan liggen dat ie em niet leest? Heb ik soms gewoon een slechte hd-dvd disc?

Oh en weet iemand toevallig nog een plek waar ik andere hd-dvds zou kunnen kopen? Waar ik ook zoek, ik kom er geen tegen. En ja misschien ben ik slecht in zoeken hoor :P Online vind ik ze ook al niet echt.

Verwijderd

Er zit niet toevallig een blu-ray speler in de acer?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:57:
Er zit niet toevallig een blu-ray speler in de acer?
Nee een hd-dvd speler..

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik zou toch echt even goed checken bij de winkel, of op je bon ofzo. Er zijn alleen Acer laptops met blu-rayspeler, rest van het Acer-bereik heeft voor zover ik weet alleen gewone DVD(+-RW)-drives.

http://www.google.nl/sear...nl%3Aofficial&hs=C4G&sa=2
K vind hier dan ook niet de 5920 tussen..

[ Voor 30% gewijzigd door BèR op 01-07-2008 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
BèR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:54:
Ik zou toch echt even goed checken bij de winkel, of op je bon ofzo. Er zijn alleen Acer laptops met blu-rayspeler, rest van het Acer-bereik heeft voor zover ik weet alleen gewone DVD(+-RW)-drives.

http://www.google.nl/sear...nl%3Aofficial&hs=C4G&sa=2
K vind hier dan ook niet de 5920 tussen..
Dat ze nu van de markt zijn klopt, maar ze hebben zelfs via pricewatch - computers friesland voor 699 euro te koop gestaan. Op de zijkant staat ook groot "HD-DVD rom"

Zou ook een beetje raar zijn als mijn demo hd-dvd disc het wel doet op een normale dvd speler of blu ray speler is het niet? Sowieso waarom zouden ze die erbij leveren als ik geen hd-dvd speler erin heb?

http://computers.beslist..../Acer_(_LXAKQ0U008_).html

Kunnen we nu aub de discussie droppen of ik een hd dvd speler heb of niet? En ja ik heb na de 1e post ook maar alvast besloten toch langs de winkel te gaan. Bedankt voor de tip though

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 11:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verdomme ik ben bij de frs geweest, maar ook een andere ( zelfde titel, is er helaas maar 1 ) draait niet op mijn hd-dvd speler. Kan het zijn dat ik bijvoorbeeld de firmware van deze hd-dvd speler nog moet updaten? Of zou ik misschien moeten kijken of vista sp1 helpt, volgens mij heb ik die er nog niet op staan... weet echter niet hoe ik dat controlleer?

Zelfs bij de frs hebben ze nog even aan de zijkant van mijn laptop gekeken om te verifieren of het nu echt om een hd-dvd speler gaat.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Acer al gebeld? Winkel zou je daar ook naar doorverwijzen, k denk dat je wat technical support van hen nodig hebt. Misschien is de drive ook wel dood, weet je niet. Laat hen es even hun garantie jegens jou nuttig maken.
Pagina: 1