Ik ben op dit moment bezig met het toegang tot exchange geven via mobile devices. (HTC tytn2). OMA heb ik inmiddels ge-enabled en op de firewall HTTP/HTTPS open gezet. Ik kan nu op ip-adres naar OMA browsen zonder problemen. Met behulp van een redirect in IIS op de web-server kan ik nu ook via domeinnaam.nl/oma daar komen.
Nu probeer ik met het device de exchange te bereiken maar dat wil steeds maar niet lukken. Komt een melding dat de server niet gevonden kan worden, op zowel ip-adres als via de domein-naam.
aangezien ik geen domeinnaam voor het betreffende ip heb geregistreerd heb ik even via een nslookup opgezocht wat de naam is die de ISP heeft toegekend. Ook via die naam kan ik er niet komen
Zelfs na het even als test volledig open zetten van de firewall wil het nog niet lukken, dus daar lijkt het niet in te zitten....
iemand een idee wat ik verkeerd doe??
Nu probeer ik met het device de exchange te bereiken maar dat wil steeds maar niet lukken. Komt een melding dat de server niet gevonden kan worden, op zowel ip-adres als via de domein-naam.
aangezien ik geen domeinnaam voor het betreffende ip heb geregistreerd heb ik even via een nslookup opgezocht wat de naam is die de ISP heeft toegekend. Ook via die naam kan ik er niet komen
iemand een idee wat ik verkeerd doe??