Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[(fp/fo)/feat] "read only" optie bij inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 07:04
Aangezien binnenkort een nieuwe layout voor zowel de frontpage als ook het forum komt is er misschien nog tijd om 1 laatste feature toe te voegen. Het betreft hier een "read only" optie bij het inloggen.

Deze feature is voornamelijk bedoeld voor de "publieke" pc's (bijvoorbeeld school/werk) waarbij je wel wilt dat je tweakotine wordt aangevuld en je een custom sidebar hebt maar waarbij je niet het risico wilt lopen dat iemand uit jou naam reacties gaat plaatsen.

Om de reactie echt te kunnen plaatsen (zowel frontpage als forum) zal dus eerst het wachtwoord ingevuld moeten worden.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06
In hoeverre kan men dan nog nagaan dat het legitieme tweakotine punten zijn? Gebruikers kunnen dan op zoveel mogelijk pc's inloggen en zo onterecht meer punten binnenhalen.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

With gertvdijk, ik vind het wat vergezocht hoor, als je achter een pc zit die je niet vertrouwd -> uitloggen. Readonly versie voor zoiets aanbieden, wat door een hond en een oude paardekop gebruikt gaat worden lijkt me wat zonde van de devinspanningen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.