Toon posts:

Acer 5310

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb onlangs zo'n laptop aangeschaft maar er zit Vista op, op wat problemen moet ik rekenen als ik XP erop gooi ? Thx Bert. :(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Oftewel; misschien wil je dat topic eerst even doorlezen en dan je vraagstelling aanvullen met de punten die nu ontbreken. Dat werkt voor jou en voor ons aanzienlijk makkelijker om een duidelijk beeld te krijgen van je vraag en hoeven we minder te gokken om een oplossing te vinden.

Problemen die je kan verwachten: er zijn geen drivers voor XP te vinden? De wereld vergaat morgen? Olie wordt $500/vat?

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 30-06-2008 21:26 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
UTFS!

Volgens mij is deze laptop al 2 of 3 keer langsgekomen op GoT het afgelopen jaar. Alle keren ging het om XP installeren. Dus ik zou zeggen, gebruik onze search engine en je vindt wat je zoekt.

Waarschijnlijk zal je met nlite SATA drivers moeten slipstreamen op een XP CD. Daarna installeren en de drivers zoeken.

Nogmaals, met de search en google moet je het wel vinden. Daarnaast voldoet dit topic zoals MAX3400 al aangeeft niet aan de eisen.

Dit topic gaat dicht en ik wens je veel succes!

Dit topic is gesloten.