Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] RDP Connect niet, echter geen fouten

Pagina: 1
Acties:

• knifto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-11 14:00
Sinds kort heb ik het volgende probleem,

Als ik probeer te connecten naar een XP machine via RDP krijg ik geen verbinding, maar ook geen foutmelding!

Zowel van buitenaf (poort 3389 staat genat) en intern krijg ik geen verbinding met de computer.

De logboeken, laten zowel op de pc waarmee ik verbinding probeer te maken, als op de pc die over genomen moet worden, geen fouten zien.

Er is ingesteld dat de computer connecties van buitenaf mag accepteren, tevens is de RDP poort in het register niet gewijzigd.

Heeft iemand suggesties?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
krijg je met bijv, wireshark wel de requests door?

you had me at EHLO

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Werkt het andersom wel? Heb je SP3 geinstalleerd staan (mogelijkerwijs nog een pre-release)? Krijg je wel een telnet-antwoord? Iets meer info, aub...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• knifto
TheNymf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:23:
krijg je met bijv, wireshark wel de requests door?
De requests worden wel verzonden maar er komt geen reactie van de pc die overgenomen moet worden.

• knifto
MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:24:
Werkt het andersom wel? Heb je SP3 geinstalleerd staan (mogelijkerwijs nog een pre-release)? Krijg je wel een telnet-antwoord? Iets meer info, aub...
Andersom werkt wel, met de probleem client kan ik dus wel een andere client overnemen, sp3 staat geinstalleerd.
Ik krijg wel verbinding met telnet!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SP3, nVidia kaart en driver 175.16 draaien? Downgrade de driver en je hebt weer RDP. Deze vraag is eerder gesteld (gisteren of de dag ervoor geloof ik), dus met de search had je ook al wat kunnen vinden. Google zou ook mogelijk een antwoord kunnen geven. In je logboeken moet je ook een melding krijgen, zoiets als dit:
code:
1
2
3
Source: Application Popup
Event ID: 26
Application popup:  : \SystemRoot\System32\RDPDD.dll failed to load

Commandline FTW | Tweakt met mate

• knifto
Hero Of Time schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:57:
SP3, nVidia kaart en driver 175.16 draaien? Downgrade de driver en je hebt weer RDP. Deze vraag is eerder gesteld (gisteren of de dag ervoor geloof ik), dus met de search had je ook al wat kunnen vinden. Google zou ook mogelijk een antwoord kunnen geven. In je logboeken moet je ook een melding krijgen, zoiets als dit:
code:
1
2
3
Source: Application Popup
Event ID: 26
Application popup:  : \SystemRoot\System32\RDPDD.dll failed to load
In het systeem zit een Ati Radeon HD 2400 Pro, ik had al gelezen dat sommige nvidia kaarten problemen gaven. De logboeken geven zowel aan de "server" kant idd de melding die je aangeeft, ik ga proberen de drivers te updaten en houd jullie op de hoogte

Zou het probleem ook kunnen liggen in een te hoge resolutie? Is hier een maximum aan gebonden dat jullie weten?

• Twinlife
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Resolutie kun je opgeven voordat je je RDP sessie opstart.

Fotosite

• knifto
Probleem gevonden!

Even het stuurprogramma van de VGA kaart ge-deinstalleerd en opnieuw erop gezet, nu geen problemen meer, heel erg bedankt voor jullie hulp!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 10:42
Ik heb het zelfde probleem. Vraagje: Naar welke versie heb je gedowngrade?
Pagina: 1