ps3 emulator

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Zoals de titel het zegt. Komt er / of is er een emulator die het mogelijk maakt playstation 3 games op pc te spelen? Na wat google werk kwam ik forums tegen die zeiden van niet , en download linken die zeiden van wel..... Ik stel vooral ook deze vraag voor battlefield bad company. Het spel ziet er zo fantastisch uit. En dan komt het niet op pc :| . Maar men zegt dat bf3 op pc komt . Maar ik heb dus geen zin om te wachten :p .

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Je hebt nu al een hele goede pc nodig om PS2 games soepel te kunnen emuleren. Als er ooit een emulator zou komen (is ook illegaal), heb je daar echt een godbak voor nodig :p Ik denk niet eens dat het mogelijk is vanswege de "vreemde" cell processor en het super snelle geheugen. Koop gewoon een PS3, hoef je je pc ook niet meer steeds up te graden voor nieuwe games ;) Misschien over 10 jaar ofso, maar tegen die tijd ben je BF wel weer vergeten.

[ Voor 30% gewijzigd door jdm8 op 30-06-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:58
ps2 is er een werkende :)
ps3 de komende 10 jaar niet. dus wacht er maar niet op

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
jdm8 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:09:
Je hebt nu al een hele goede pc nodig om PS2 games soepel te kunnen emuleren. Als er ooit een emulator zou komen (is ook illegaal), heb je daar echt een monster pc voor nodig :p Ik denk niet eens dat het mogelijk is vanswege de "vreemde" cell processor en het super snelle geheugen. Koop gewoon een PS3, hoef je je pc ook niet meer steeds up te graden voor nieuwe games ;)
Zijn er dan messchien xbox 360 emulator ? ( ik weet wel ... domme vraag waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

yannickmerckx schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:13:
[...]

Zijn er dan messchien xbox 360 emulator ? ( ik weet wel ... domme vraag waarschijnlijk)
Nee, die zijn er ook niet...

Maar als je het wil testen, kan je altijd nog die URL's bezoeken waar je het eerder over had... Kans dat je PC dan nog enigszins performt is dan wel uitgesloten... :+ :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Nope, ook al zou dit makkelijeker zijn dan een PS3 emulator (er wordt gewoon, langzaam, geheugen gebruikt). Echter is de processor geen normale processor. De X360 en PS3 zijn zo krachtig dat het enorm veel rekenkracht kost om dat na te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 11:41
Heb zelf een ps3 voor de race game (met stuur uiteraard) maar vind FPS spellen op de pc toch beter speelbaar...

Ben nu al meer dan 25 jaar gewend aan tobo en muis, en van die controllertjes krijg kramp in mijn vingers...

Dus ik hoop ook dat bad company toch naar de pc komt..

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:15:
[...]

Nee, die zijn er ook niet...

Maar als je het wil testen, kan je altijd nog die URL's bezoeken waar je het eerder over had... Kans dat je PC dan nog enigszins performt is dan wel uitgesloten... :+ :+
Dan is een pc wel vrij zwak tegenover een ps3 /xbox 360 . Of komt het gewoon door het feit dat deze engines van die consoles niet ontworpen zijn voor pc?
guido09 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:16:
Heb zelf een ps3 voor de race game (met stuur uiteraard) maar vind FPS spellen op de pc toch beter speelbaar...

Ben nu al meer dan 25 jaar gewend aan tobo en muis, en van die controllertjes krijg kramp in mijn vingers...

Dus ik hoop ook dat bad company toch naar de pc komt..
Ja dat hoop ik ook . Ik kan gewoon niet met die controllers overweg :p .

[ Voor 32% gewijzigd door yannickmerckx op 30-06-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

yannickmerckx schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:16:
[...]

Dan is een pc wel vrij zwak tegenover een ps3 /xbox 360 . Of komt het gewoon door het feit dat deze engines van die consoles niet ontworpen zijn voor pc?
???

Ik zou je adviseren om je eens in te lezen in de hardware van de PS3 of de 360. Dat is niet eens te vergelijken met een PC (als in; 99% van de onderdelen voor een console kan je niet eens los kopen). Dus de manier van programmeren en dus de resulterende snelheid van games, is heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

De games zijn voor een bepaald platform gemaakt. Een pc moet dat nadoen zegmaar, met een enorme omweg simpel gezegd. Dit kost enorm veel rekenkracht, wat de pc's van nu niet hebben. In dingen die voor de pc gemaakt zijn is een pc sterker ;) Die controllers emot je gewoon even aan wennen. Ik kon oo keerst niks raken, maar nu sta ik bijna altij dbovenaan bij Battlefield ;). Je hoeft trouwens niet super goed te zijn om vette lol te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door jdm8 op 30-06-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:18:
[...]

???

Ik zou je adviseren om je eens in te lezen in de hardware van de PS3 of de 360. Dat is niet eens te vergelijken met een PC (als in; 99% van de onderdelen voor een console kan je niet eens los kopen). Dus de manier van programmeren en dus de resulterende snelheid van games, is heel anders.
Okee , bedankt voor de info :) . Dan mag dit topic dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
jdm8 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:19:
De games zijn voor een bepaald platform gemaakt. Een pc moet dat nadoen zegmaar, met een enorme omweg simpel gezegd. Dit kost enorm veel rekenkracht, wat de pc's van nu niet hebben. In dingen die voor de pc gemaakt zijn is een pc sterker ;) Die controllers emot je gewoon even aan wennen. Ik kon oo keerst niks raken, maar nu sta ik bijna altij dbovenaan bij Battlefield ;). Je hoeft trouwens niet super goed te zijn om vette lol te hebben.
Ja dat weet ik :) Maar als 15-jarige heb ik niet zo'n ruim buget voor nieuwe dingen te kopen(-->ps3 dus ;) ). En de toekomstige brommer zal nu wel wat poen vragen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

yannickmerckx schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:24:
[...]

Ja dat weet ik :) Maar als 15-jarige heb ik niet zo'n ruim buget voor nieuwe dingen te kopen(-->ps3 dus ;) ). En de toekomstige brommer zal nu wel wat poen vragen :p .
Wat is er mis met een fiets? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:50
Eigenlijk is de ps3 een veredelde gpu met een heel snelle cpu. De instructies die de cpu van een ps3 uitpoept komen niet overeen met die van een gewone intel/amd cpu. Dus om een emulator te maken zal je elke intructie moeten gaan vertalen naar iets wat een gewone pc verstaat en dan heb nog niet eens het halve werk gedaan want de gpu van een ps3 is ook weer helemaal iets anders als een nvidia.
Ik zie eerder een xbox 360 emulator verschijnen dan een ps3 emulator. Hoewel je waarschijnlijk op beide de komende 5jaar niet moet rekenen :)

[ Voor 15% gewijzigd door jos707 op 30-06-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 16:33

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Dan kom je bij keuzes uit. Kan ook een spelletje zijn met je verlangens maar die afweging moet je toch echt zelf maken, mensen op G&D kunnen daar nu niet écht mee helpen. ;)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

jos707 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:27:
...werk gedaan want de gpu van een ps3 is ook weer helemaal iets anders als een nvidia.
Da's wazig want NVidia maakt namelijk de RSX-GPU voor de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
jdm8 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:27:
[...]

Wat is er mis met een fiets? ;)
Dat hij niet zo snel is :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als iemand het wil maken wens ik diegene veel succes.
Op dit moment kan je de Nintendo DS emulator al vergeten. Er wordt aangewerkt, maar zelfs met een enorme bak werkt het nog niet soepel genoeg om speelbaar te zijn.
Je gaat zo meer geld kwijtraken aan hardware voor de pc, dan je kwijt zou zijn aan gewoon het kopen van een pc-port.
Waarschijnlijk is de console zelf kopen ook wel goedkoper.

Eerstkomende 10 jaar is dit helaas kansloos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:29:
[...]

Da's wazig want NVidia maakt namelijk de RSX-GPU voor de PS3...
Hij wordt idd. gemaakt door Nvidia, maar hij werk anders als een normale gpu voor in een desktop ;) Wat betreft brommer, je redt t nu toch ook op je fiets? Waarom ineens niet meer als je 16 bent? ;) (maar dit alles moet je natuurlijk zelf weten ;))

[ Voor 20% gewijzigd door jdm8 op 30-06-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk dat hier wel genoeg over gezegd is ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.