Ik heb een vraagje, mijn internetverbinding valt telkens weg, wanneer ik de andere pc die op hetzelfde netwerk zit uitzet.
(Ook werkt de telefoon soms niet maar dat is een ander verhaal)
Ik heb nu momenteel een ZyXEL P-2602H-D1A. (Router met VoIP)
De pc waar de internet verbindings telkens weg valt heb Windows Vista opstaan, de andere XP.
Locaal werkt alles wel, het echter puur de internetverbinding die weg valt.
Heb wel eens dat ik een pagina wil openen dat ik foutmelding krijg en dat ik refresh dat het wel laadt.
Helaas heb ik bar weinig verstand van netwerkzaken en etc en probeert zoveel mogelijk info te verstrekken al hoewel voor mij dat vrij moeilijk is.
Hoe kan ik dit oplossen, had er namelijk eerst geen last wanneer ik toen bij Planet zat een speedtouch router had.
Ben namelijk overgestapt naar telfort.
Als er meer info nodig zegt het maar dan zal ik het direct voor je uitzoeken, want ik heb namelijk geen flauw idee waar ik moet gaan zoeken.
Alvast bedankt voor de moeite.
(Ook werkt de telefoon soms niet maar dat is een ander verhaal)
Ik heb nu momenteel een ZyXEL P-2602H-D1A. (Router met VoIP)
De pc waar de internet verbindings telkens weg valt heb Windows Vista opstaan, de andere XP.
Locaal werkt alles wel, het echter puur de internetverbinding die weg valt.
Heb wel eens dat ik een pagina wil openen dat ik foutmelding krijg en dat ik refresh dat het wel laadt.
Helaas heb ik bar weinig verstand van netwerkzaken en etc en probeert zoveel mogelijk info te verstrekken al hoewel voor mij dat vrij moeilijk is.
Hoe kan ik dit oplossen, had er namelijk eerst geen last wanneer ik toen bij Planet zat een speedtouch router had.
Ben namelijk overgestapt naar telfort.
Als er meer info nodig zegt het maar dan zal ik het direct voor je uitzoeken, want ik heb namelijk geen flauw idee waar ik moet gaan zoeken.
Alvast bedankt voor de moeite.