Toon posts:

probleem met XBOX

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goeieavond,

week geleden een stom voorval gehad, men XBOX is uit de kast gevallen

nu als ik de xbox arcade koop http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION)

kan ik dan:
1: men oude harde schijf er terug opsteken, de afbeelding maakt me niet wijzer
2: wordt die schijf dan geformateerd? m.a.w. blijft alles zoals het vroeger was of krijg ik weer een lege schijf?
3: wat is het verschil tussen de arcade en de duurdere versies, buiten de harde schijf, de draadloze bakjes en de HDMI aansluiting? anders gezegd, met gebruik van mijn oude bakjes, harde schijf en aansluitingen is ales dan weer zoals de seconde voor ik eraan dacht om mijn XBOX uit mijn kast te halen

dank u wel voor het snelle antwoord!

P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:33:
goeieavond,

week geleden een stom voorval gehad, men XBOX is uit de kast gevallen

nu als ik de xbox arcade koop http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION)

kan ik dan:
1: men oude harde schijf er terug opsteken, de afbeelding maakt me niet wijzer
2: wordt die schijf dan geformateerd? m.a.w. blijft alles zoals het vroeger was of krijg ik weer een lege schijf?
3: wat is het verschil tussen de arcade en de duurdere versies, buiten de harde schijf, de draadloze bakjes en de HDMI aansluiting? anders gezegd, met gebruik van mijn oude bakjes, harde schijf en aansluitingen is ales dan weer zoals de seconde voor ik eraan dacht om mijn XBOX uit mijn kast te halen

dank u wel voor het snelle antwoord!

P
1: Ja
2: Alles blijft hetzelfde
3: De Pro versie heeft een HD, Headset, ethernetkabel en Component kabel. HDMI is standaard op alle modelen, net zoals de Wireless controller dat is tegenwoordig.

4: Dit had ook in het 360 topic gepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank u, dank u en dank u voor het snelle antwoord!

morgen ga ik een XBOX 360 arcade gaan kopen, woehoew!

thanks again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1. Niet gegarandeerd...

Microsoft heeft niet voor niets een DRM-tool uitgebracht recentelijk om bepaalde problemen met content op te lossen. Het is dan waarschijnlijk niet handig om "zomaar" een HDD over te prikken alhoewel dat voor 99% van de content wel goed gaat.

Meer is te lezen op de homepage van xbox.com.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oké, maar eigenlijk zijn enkel m'n savegames belangrijk, verder staat er enkel wat muziek op en dat is niet zo erg als dat verdwijnt.

maar denk je dat de savegames het wel overleven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:08:
oké, maar eigenlijk zijn enkel m'n savegames belangrijk, verder staat er enkel wat muziek op en dat is niet zo erg als dat verdwijnt.

maar denk je dat de savegames het wel overleven???
Bel Microsoft desnoods even? Ik weet het ook niet precies maar kan je wel vertellen dat mijn savegame van Test Drive naar zijn grootje was zelfs nadat ik de officiele Transfer Kit had gebruikt.

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oké, zal ik doen, dank u wel voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je savegames en je hele profiel zelfs kan je probleemloos meenemen wanneer je je HD in een andere xbox steekt, je vooral niet laten bangmaken door bepaalde mensen ;).

Het enige dat potentieel problemen kan opleveren wanneer je geen internetverbinding hebt is gedownloadde content waarvoor je betaald hebt (live arcade dus). Dan heb je een DRM tool nodig om je licenties offline te updaten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Boeboe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:01:
Je savegames en je hele profiel zelfs kan je probleemloos meenemen wanneer je je HD in een andere xbox steekt, je vooral niet laten bangmaken door bepaalde mensen ;).
*kuch* Ik zal voor Jan met de korte achternaam zeker 2 openstaande tickets bij Microsoft hebben waarom ik dus corrupte save-games en corrupte content heb? Maar ja, ik zal wel bij de 1% horen die wel problemen heeft bij het omprikken van 360-hardware... :O

Trouwens, DRM geldt niet alleen voor XBLA-content maar voor alle content die je kan downloaden (ook gelabeld als "gratis") met uitzondering van de gratis videoclips. Gratis car-pack voor Forza? DRM! Gratis demo van spel X? DRM!

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 30-06-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400: Al gekeken naar de nieuwe DRM transfer tool? Zou best kunnen dat die dingen oplost.

Je hebt je antwoorden al, maar omdat de vragen die in dit topic gesteld worden al vaker op GoT langsgekomen zijn en ook daarbuiten niet moeilijk te vinden zijn doe ik dit topic dicht. We verwachten dat je eerst zelf zoekt voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.