Beste GoT'ers,
Ik weet niet zoveel van javascript en ik kom hier niet uit.
Ik denk echter dat het voor jullie een eitje is en jullie het in 5 minuten weten op te lossen ;-)
Het probleem is dat ik een infovenstertje heb (bestaande uit Javascript, Overlib)
Hier een deel van de code:
Probleem is echter dat zodra ik haakjes om de href wil gaan zetten, het script niet meer werkt (zowel enkel als dubbele haakjes) Wanneer ik geen haakjes gebruik, werkt de href wel, maar de rel niet.
Hebben jullie een oplossing
?
Ik weet niet zoveel van javascript en ik kom hier niet uit.
Ik denk echter dat het voor jullie een eitje is en jullie het in 5 minuten weten op te lossen ;-)
Het probleem is dat ik een infovenstertje heb (bestaande uit Javascript, Overlib)
Hier een deel van de code:
code:
1
| onmouseover='return overlib("<strong>Sardinia region\<\/strong><br \/>- <a href=map/producer.php rel=popup standard 800 600>Producer 1 </a> <br \/>- Producer 2", STICKY, MOUSEOFF, WRAP, CELLPAD, 5);' onmouseout='return nd();' title="" alt="" /> |
Probleem is echter dat zodra ik haakjes om de href wil gaan zetten, het script niet meer werkt (zowel enkel als dubbele haakjes) Wanneer ik geen haakjes gebruik, werkt de href wel, maar de rel niet.
Hebben jullie een oplossing
http://www.last.fm/user/ceynox/