Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eigen (sticker)labels maken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.519 views

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 08:50
Beste medetweakers,

Van het weekend veel jam gemaakt en in potjes gedaan enzo, leuke hobby :9.

Nu leek het me leuk om eigen labels te maken en erop te plakken zodat ik weet wat waar inzit en misschien een potje als cadeau weg kan geven.

Nu heb ik gezocht op internet en het geprobeerd in Word 2007 alleen nog niet met het gewenste resultaat .
Heeft iemand hier evaring mee / tips / aan te bevelen programma’s? Of moet het gewoon met Word 2007 lukken?

Het uiteindelijke doel is dit ongeveer (paintskills) en dat als sticker zegmaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/30/1214826933-480.jpg

Alvast bedankt!!

Mobb Deep

[ Voor 10% gewijzigd door Mobb_Deep op 30-06-2008 14:03 ]

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Of moet het gewoon met Word 2007 lukken?
Ja. Etiketten maken met Word gaat prima. Net als in vele andere programma's waarmee je kunt tekenen, tekstverwerken, opmaken of beeldbewerken.

Druk eens op F1 en tik etiketten in.
Mobb_Deep schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:01:
Nu heb ik gezocht op internet en het geprobeerd in Word 2007 alleen nog niet met het gewenste resultaat .
Als je nu ook nog erbij vermeldt wát er niet lukt en wat wél wordt het misschien mogelijk een zinvol antwoord te geven. Nu niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Lustucru op 30-06-2008 14:11 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.