Waarom de 1 wel en de ander niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07
Topic 'wie komt eruit Hilversum' mag wel en 'wie komt er uit Oss' niet.

Hoezo meten met twee maten :?
Wonen er Adjes of Modjes in Hilversum ofzo :?
het is maar een vraagje hoor.
Vind dit alleen vreemd.

Graag ook even vermelden wie hem gesloten heeft voortaan, bij dusdanige oneerlijke behandeling heb je geeneens de mogelijkheid om in discussie te gaan met de sluiter.

En nu moet dit dus via het forum gebeuren helaas.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:57

Opa

Nu Multifocaal!

You from Ozz I presume:?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• OldButNotSoWise
Doet dat er toe dan, wil alleen weten waarom sommige mensen meer mogen als andere :?

Verwijderd

Ben het helemaal met je eens HBM..vorige week werd mijn topic over wat eten we gesloten en een dag later zie ik 3 topics over biefstuk, witlof en weet ik veel wat en die bleven open :?:?
Ben ook wel benieuwd naar antwoord.

Verwijderd

Baas boven baas >:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik had die ander niet gezien iig (afgelopen weekend niet echt actief geGoT). Verder weet je best dat dat soort threads niet welkom zijn, toch?

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

En cyberjunk weer in een hoofdrol.

Die denkt onderhand ook dat die hier alles kan maken.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

HBM: met veel tamtam kondig je aan dat je vertrekt bij GoT en stopt met de DPC, maar nu ben je er nog. Niet dat ik je weg wil hebben, ik vind je een koele gast, maar doe dan ook neit zo dramatisch!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 10:08 schreef HBM het volgende:
Topic 'wie komt eruit Hilversum' mag wel en 'wie komt er uit Oss' niet.

Hoezo meten met twee maten :?
Wonen er Adjes of Modjes in Hilversum ofzo :?
het is maar een vraagje hoor.
Vind dit alleen vreemd.

Graag ook even vermelden wie hem gesloten heeft voortaan, bij dusdanige oneerlijke behandeling heb je geeneens de mogelijkheid om in discussie te gaan met de sluiter.

En nu moet dit dus via het forum gebeuren helaas.
Dat viel mij ook al op, en niet alleen vanuit de adjes en modjes maar ook users maken zich er schuldig aan...
Als ik helemaal uit mijn dak ga omdat ik mijn kapsel drastisch heb verandert en het graag wil laten zien en vraag wie er nog meer zo iets drastisch heeft gedaan kan dat niet, maar vragen over blonderen en praten over punkkapsels kan wel :?
Mijn hele topic dicht geonzinned :'(

• OldButNotSoWise
Op dinsdag 20 februari 2001 11:40 schreef collin het volgende:
HBM: met veel tamtam kondig je aan dat je vertrekt bij GoT en stopt met de DPC, maar nu ben je er nog. Niet dat ik je weg wil hebben, ik vind je een koele gast, maar doe dan ook neit zo dramatisch!
Ben idd geen Mod meer en IDD geen DPC lid meer, dus klopt toch zou ik zo zeggen:?
Heb nooit beweerd dat ik niet meer zou posten.
Stuk minder dat wel iig :)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op dinsdag 20 februari 2001 12:06 schreef HBM het volgende:

[..]

Ben idd geen Mod meer en IDD geen DPC lid meer, dus klopt toch zou ik zo zeggen:?
Heb nooit beweerd dat ik niet meer zou posten.
Stuk minder dat wel iig :)
Ow dan heb ik dat draadje in het DPC forum verkeerd begrepen :) Wel jammer dat je ook geen DPC lid meer bent!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 11:34 schreef outlaw het volgende:

Ja, wordt echt tijd dattie gebanned word. |:(
Steeds meer gaan zich ergeren aan die gast.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 11:43 schreef Llewella het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op, en niet alleen vanuit de adjes en modjes maar ook users maken zich er schuldig aan...
Als ik helemaal uit mijn dak ga omdat ik mijn kapsel drastisch heb verandert en het graag wil laten zien en vraag wie er nog meer zo iets drastisch heeft gedaan kan dat niet, maar vragen over blonderen en praten over punkkapsels kan wel :?
Mijn hele topic dicht geonzinned :'(
Daarvoor hadden we een onzinforum/GoTkroeg, en dat is verleden tijd, net als zulke onzintopics duzzz...

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 23:15 schreef Revolution het volgende:

[..]

Daarvoor hadden we een onzinforum/GoTkroeg, en dat is verleden tijd, net als zulke onzintopics duzzz...
Maar zijn de topics van:

- ik heb een neiwue compu
- ik heb een nieuwe auto
- ik heb een nieuwe scooter
- ik heb een nieuwe vriendin
- punk-kapsels
- blonderen

dan ook onzin:?

Ben wel benieuwd naar je mening...
Het was voor mij gewoon heel heftig, als je als rooie geboren wordt leer je dat je je haar niet kan blonderen, geen rooie/oranje kleding kan dragen en dat soort dingen... ik heb het dus wel geprobeerd en het kan, dat is een hele openbaring voor me, en ik heb er zo'n 40 cm vanaf geknipt terwijl ik bijna mijn hele leven al lang haar heb gehad... dat is vrij hefitg, en wilde mijn nieuwe look ff laten zien en weten of er mensen waren die dit nog meer hebben gedaan/ ok weleens met een adreline kick in de kappersstoel hebben gezeten...

En daarnaast is het altijd nog aan de modjes om te sluiten, en er zijn ook weleens topics gesloten van bijv hlpdsk en ook weleens van mij geloof ik, het betekent niet dat als je mod bent dat je topic dan ook open blijft...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Die H'sum topic is een hele oude topic die weer door iemand omhoog is gehaalt, is nog van voor zero-tolerance policy.....misschien zou hij met de huidige policy wel gesloten moeten worden inderdaad...sorry dat ik zelf ook de fout in ben gegaan.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Op dinsdag 20 februari 2001 11:34 schreef outlaw het volgende:

Ik had die van Hilversum omhoog gehaald gehaald hoor

• Flaman
Op woensdag 21 februari 2001 11:20 schreef McVirusS het volgende:
Die H'sum topic is een hele oude topic die weer door iemand omhoog is gehaalt, is nog van voor zero-tolerance policy.....misschien zou hij met de huidige policy wel gesloten moeten worden inderdaad...sorry dat ik zelf ook de fout in ben gegaan.
:(:(ps sorry dat ik hem omhoog haalde

uuhm is het zo'n onzin/kreog topic dan?!? Men kan toch gewoon vragen of er mensen uit hilversum komen?!? Dat iedereen uit zijn gehucht ook zulke topics gaat starten kan je niet als argument gebruiken. Is trouwens ook niet gebeurd. Behalve die oss dan

• Flaman
Dus.....

:z

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Aangezien deze topic steeds weer omhoog gehaald word wil ik er ook wel iets over zeggen.

Er wordt hier veel gemod op gevoel. Niet echt op regels (wat SG aangaat tenminste). Dat wil zeggen dat het aan het taalgebruik, opmaak of het off-topic gaan en dergelijke van de posts ligt en aan de bui van de mod of ie dicht gaat of niet.

In elk geval zijn er regels voor om onvrede over dit aan de adjes en modjes te vertellen. Bijvoorbeeld door een post in het LA forum. Nu ben ik er eentje die meteen daar een post neerzet als ik iets zie wat mij niet bevalt. En dat is tegen de adjes/modjes maar ook tegen de users zoals ik nu dus doe.

Als users graag voor mod willen spelen, doe het dan in LA of SU zoals het hoort. Een thread verpesten door te zeuren van: "hij wel, ik niet" schiet niemand wat mee op. Er zijn nou eenmaal wat veranderingen die nu spelen en dat brengt altijd de nodige zooi mee.

Dit was trouwens niet gericht aan de starter van deze thread maar aan alle anderen die het nodig vinden om dit soort dingen te doen in een thread zelf.
Pagina: 1