Dit is mijn eerste poging.... dus ik verwacht een hele hoop commentaar
kom maar !!!
Deze foto's zijn gemaakt met een Pentax compact camera. Settings staan op automatisch, leek me wel een goed begin
Ik zag in de policy niet staan dat je niet mag posten als je geen dure dlsr camera gebruikt ofzo dus hoop maar dat ik niets doe wat niet mag
Ik was een lekkere bergweg in Spanje aan het rijden met de motor wat uitnodigde tot het maken van wat 'mooie' kiekjes
Wat er beter zou kunnen weet ik niet, hoop dat er hier wat tips voorbij komen.
Ik heb in photoshop over foto 2 de "photo filter" gegooid, geen idee wat het precies doet, kwam het tegen en gaf wel een warm effect. hahaaha
Klik voor een grotere.
Ben benieuwd, iig erg leuk
/edit - poging nr 2 (eingelijk nr 1)
Ik heb me nu wat ingelezen, oa over de 'rule of thirds'. Tevens heb ik geprobeerd om jullie commentaar te verwerken naar de praktijk. Nou ja, ik heb m'n best gedaan, het viel me behoorlijk tegen moet ik bekennen, maar wel erg leuk en een mooie uitdaging iig
Ben net dus ff op pad geweest, heb lekker gereden en weer mooeie plekjes gevonden. P.S. knipperlichtkapje is ook gefixed trouwens
Dit is nu foto 4, 5 en 6.
/ ook maar ff de dubbele nr 1 weggehaalt
1) + 10% contrast

2)

3)

4)

5)

6)
Deze foto's zijn gemaakt met een Pentax compact camera. Settings staan op automatisch, leek me wel een goed begin
Ik was een lekkere bergweg in Spanje aan het rijden met de motor wat uitnodigde tot het maken van wat 'mooie' kiekjes
Wat er beter zou kunnen weet ik niet, hoop dat er hier wat tips voorbij komen.
Ik heb in photoshop over foto 2 de "photo filter" gegooid, geen idee wat het precies doet, kwam het tegen en gaf wel een warm effect. hahaaha
Klik voor een grotere.
Ben benieuwd, iig erg leuk
/edit - poging nr 2 (eingelijk nr 1)
Ik heb me nu wat ingelezen, oa over de 'rule of thirds'. Tevens heb ik geprobeerd om jullie commentaar te verwerken naar de praktijk. Nou ja, ik heb m'n best gedaan, het viel me behoorlijk tegen moet ik bekennen, maar wel erg leuk en een mooie uitdaging iig
/ ook maar ff de dubbele nr 1 weggehaalt
1) + 10% contrast

2)

3)

4)

5)

6)

[ Voor 32% gewijzigd door ocdaan op 30-06-2008 22:34 ]