Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Control Panel voor website

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
hallo,
ik ben opzoek naar een oplossing voor mijn probleem
ik heb een server en ik moet elke keer via remote desktop applicaties aanzetten of stop zetten
nu had ik op een game clan site gezien dat je dat ook kan doen via een website
ik heb dus heel lang gegoogled op game control panel maar dat zijn allemaal betaalde programma's en dat vind ik onzin voor prive gebruik
ik heb ook geprobeerd webmin te installeren maar die gaf en errors op mn server en errors op mijn eigen pc dus die laat ik mooi links liggen
weet iemand hoe ik dit kan aanpakken ?

mvg Merlijn

Verwijderd

Webmin werkt bij mij op iedere server prima...

Je kunt ook aangeven wat er precies foutgaat met webmin, en iets specifieker zijn over wat je precies "aan- of uit" wilt zetten.
Dan kunnen we meedenken naar een oplossing toe? Ook is het handig om te weten of je server thuis staat, of ergens anders (zoja, waar?) enz.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 12:31 . Reden: Aanvulling ]

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

En wat voor een applicaties moet je starten?

Zijn het services of zijn het desktop applicaties? Wat draait er nog meer op die server?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:15

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Webmin heb ik wel geinstalleerd een tijdje gelelden, en werkte prima.
Wat werkt er bij jouw niet, en op welke configuratie?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit met WEB van doen heeft? Verder roep je wel "maar die gaf errors" maar zolang je die niet erbij vermeldt kun je van ons niet verwachten dat we je kunnen helpen. Tot slot doen we in de Devschuur sowieso niet aan "ik zoek dit en dat..." vragen; googlen kun je prima zelf en hier (in de Devschuur) hebben we het over zélf maken.

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 30-06-2008 12:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.