Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PHP/Geo] Stad van site bezoeker achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn website wil ik graag een stukje geo tracking gaan gebuiken. Alleen is het moeilijk om een bestaande script hiervoor te vinden. Wat ik wil is dat de stad van de gebruiker weergegeven wordt op de website. Het gaat om een winkelketen. Op de website wil ik weergeven iets als Vind dichtstbijzijnde winkel voor [plaatsnaam]. Het is belangrijk dat het script werkt in zowel europa als de verenigde staten. Hoe kan ik dit in mijn site implementeren?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kijk eens even naar scriptrequest en onze Programming Beleid Quickstart als je wilt. Allereerst is hier zat over te vinden, ten tweede zie ik niet (direct) wat dit met PHP van doen heeft en tot slot mis ik een bak eigen inzet. Linksom of rechtsom; we zijn hier niet om je een complete werkende oplossing (laat staan kant-en-klaar script) aan te dragen.

Desalniettemin van harte welkom op GoT en een hele leuke tijd gewenst hier :w

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 30-06-2008 11:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.