Onlangs heb ik ADSL genomen. Dit is van KPN, HetNet. Nu kreeg ik een brief dat er iets aan de aansluiting van het huis moet gebeuren en dat ik dit zelf niet kan doen maar dat er een monteur langs moet komen. Nou is goed, maar problemen met de deurbel dus moet die op mijn mobiel bellen. Was afgesproken maar uiteindelijk vind ik een briefje van de monteur dat die langs is geweest, maar hij heeft mijn mobiel dus niet gebeld. Nou een nieuwe afspraak gemaakt maar dat duurd me allemaal iets te lang ben al paar weken bezig en ben het zat.
Nu gaat het dus om het ISRA punt, kan ik dat niet gewoon zelf doen ook al zeggen ze van niet? Lijkt me dat het een paar kabeltjes omwisselen is?
Ik zit trouwens op een adres waarbij er ongeveer 4 bedrijven onder me zitten en 3 kamers. Dit zit allemaal op 1 ISRA punt.
De kabel links boven waar dat orangje en witte kabeltje op aangesloten zitten loopt naar mijn kamer.
Foto van het ISRA punt:
Nu gaat het dus om het ISRA punt, kan ik dat niet gewoon zelf doen ook al zeggen ze van niet? Lijkt me dat het een paar kabeltjes omwisselen is?
Ik zit trouwens op een adres waarbij er ongeveer 4 bedrijven onder me zitten en 3 kamers. Dit zit allemaal op 1 ISRA punt.
De kabel links boven waar dat orangje en witte kabeltje op aangesloten zitten loopt naar mijn kamer.
Foto van het ISRA punt:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 11:13 ]