Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ghost] Images ineens weg uit map

Pagina: 1
Acties:

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Ik heb een probleem met een externe harde schijf waarom verschillende images staan/stonden.

Wat is er gebeurd?

Ik wilde een systeem voorzien van een nieuwe image die ik heb van externe hd opgestart (bootable) en daarna via ghost een image teruggezet. Halverwege gaf hij een internal error en klapte eruit.
Ik opnieuw opgestart maar toen ineens was mijn map met images leeg. Hij gaf aan dat de integrity niet goed was.

Dus heb ik de integrity check uitgevoerd op de map waarin de images stonden. Ik zag een aantal images passeren die daar eerst stonden. Dat heb ik vrijdag opgestart (duur >10 uur). Toen ik net ging kijken bleek dat alles ok was. Dus ik weer opstarten vanaf schijf maar die map is dus nog steeds leeg.

Is er een tool die de date nog zou kunnen herstellen.
Het zou me een berg werk schelen zo. :/

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Goed met Ubuntu heb ik ze nog gevonden en ik heb ze teruggekopieerd.
In Ghost ziet hij de map nog niet dus ik denk ik wat leesrechten oid goed moet zetten.

Een kopie van de bestanden deed de kopieën weer zichtbaar maken. Opgelost dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 01-07-2008 18:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+