Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede video kaart die hd formaat ondersteund HDCP.
Ik wil o.a HD video's kunnen bekijken op mijn pc maar heb nu geen goede video kaart.
Ik heb een programma gedownload (Cyberlink Advisor)
En in dat programma staat dat mijn video kaart niet voldoet aan de eisen om hd video te bekijken.
* Te weinig geheugen
* Geen HDCP ondersteuning
Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan en kwam de volgende kaart tegen:
" MSI introduceert de eerste videokaart met AGP-interface die overweg kan met DirectX10 functionaliteit. De gebruikte chip is de HD X2600 Pro en biedt dezelfde features als de PCI-Express variant. MSI heeft de HD X2600 Pro voorzien van 256MB GDDR2 geheugen dat geklokt is op 800MHz, de core loopt op 600MHz. De chipset wordt passief gekoeld door een koelblok met heatpipes. De RX2600PRO heeft twee Dual-Link DVI-I aansluitingen, HDTV-out, en biedt ondersteuning voor ATI Avivo HD Technologie."
Dit heb ik hier vandaan gehaald: http://www.hardware.info/...ste_DirectX_10_AGP_kaart/
Nu is het de vraag of het lekker gaat werken. Of hebben jullie twijfels?
Mijn systeem:
Moederbord - Msi neo 2 Platium
Cpu - Amd x2 4800+
Geheugen: 1,5 gb
huidige videokaart: Nvidia 6600 GT 128mb
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik ben op zoek naar een goede video kaart die hd formaat ondersteund HDCP.
Ik wil o.a HD video's kunnen bekijken op mijn pc maar heb nu geen goede video kaart.
Ik heb een programma gedownload (Cyberlink Advisor)
En in dat programma staat dat mijn video kaart niet voldoet aan de eisen om hd video te bekijken.
* Te weinig geheugen
* Geen HDCP ondersteuning
Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan en kwam de volgende kaart tegen:
" MSI introduceert de eerste videokaart met AGP-interface die overweg kan met DirectX10 functionaliteit. De gebruikte chip is de HD X2600 Pro en biedt dezelfde features als de PCI-Express variant. MSI heeft de HD X2600 Pro voorzien van 256MB GDDR2 geheugen dat geklokt is op 800MHz, de core loopt op 600MHz. De chipset wordt passief gekoeld door een koelblok met heatpipes. De RX2600PRO heeft twee Dual-Link DVI-I aansluitingen, HDTV-out, en biedt ondersteuning voor ATI Avivo HD Technologie."
Dit heb ik hier vandaan gehaald: http://www.hardware.info/...ste_DirectX_10_AGP_kaart/
Nu is het de vraag of het lekker gaat werken. Of hebben jullie twijfels?
Mijn systeem:
Moederbord - Msi neo 2 Platium
Cpu - Amd x2 4800+
Geheugen: 1,5 gb
huidige videokaart: Nvidia 6600 GT 128mb
Alvast bedankt voor jullie reacties!