Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kladblok tool voor website

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
Ik weet niet of ik het juiste forum heb, maar ik heb al veel gezocht maar ik vind niet het juiste.

Ik ben op zoek naar een tool die ik op mijn website gooi waar ik aantekeningen in kan maken.
Dus als het waren een kladblok.

Ik moet de aantekingen dus ook kunnen opslaan en bewerken en deleten.

Zelf heb ik nog niets gevonden, hopelijk kan iemand mij helpen.

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 17:56
Wat je zoekt (tenminste zo begrijp ik het) is eigenlijk ongeveer het meest voorkomende wat met websites gedaan wordt: een lap tekst tonen die kan worden bewerkt.

Oftewel, form voor het submitten/wijzigen van je bericht in een database, en een pagina waar de text wordt opgehaald uit de database met daarbij links zoals "edit", "delete" en/of "submit". Dit gebeurt constant op fora (bedenk maar eens wat je zonet gedaan hebt!). Dit is vrij makkelijk zelf te schrijven zodra je een beetje weet wat wat is.

Uitgekauwde voorbeelden (wel genoeg delen die je makkelijk kan samenvoegen!) zul je inderdaad hierover niet snel vinden, maar wel genoeg tutorials die hierop voortbouwen. Bijvoorbeeld wijzigen/submitten zonder page refresh, etc.

Even met de juiste termen googlen, en je komt er wel. Hopelijk heeft mijn reply ervoor gezorgd dat je nu wel kan vinden wat je zoekt. ;)

Zoek je echter een tool die ook syntax highlighting heeft voor code enzo, alhoewel je dit niet expliciet zegt, dan moet je gaan googlen op code editors.

[ Voor 21% gewijzigd door Kiphaas7 op 30-06-2008 00:49 ]

Verwijderd

Zoek je niet gewoon een Wiki?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je zult hem of zelf moeten maken (is niet moeilijk), of toch even door moeten zoeken op sites als hotscripts.com. Kan me niet voorstellen dat daar niet iets opstaat.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Niet precies wat je zoekt, maar wat wellicht wel voldoet is Google Kladblok. Voorwaarde is het gebruik van Fx. Werkt uitstekend, daar (ik in ieder geval) nagenoeg altijd wel ingelogd sta in mn Google account.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Hier in de Devschuur hebben we het over zélf maken; zoeken naar kant-en-klare oplossingen kun je prima doen met Google en andere zoekmachines ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.