Welke Goede multifunctionele printer voor de Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:17
Ik ben weer toe aan een nieuwe printer, de oude heeft al een paar glazen cola over zich heen gehad en doet het niet meer zo lekker :P

nu dacht ik maar gelijk een multi apparaat te kopen zodat ik ook weer kan scannen op mijn iMac (de oude scanner wordt niet meer herkend)

en ik zou graag van jullie (maccers / makkers ?), horen wat een goede is voor de iMac.
een met een uitgebreid menu voor het scannen en voor het printen de mogelijkheid om alleen met zwart een zw/w pagina af te drukken.

ook het uiterlijk speelt een beetje mee, dus als iemand een mooi design weet hoor ik dat ook graag

en ook een beetje compact, ongeveer zoals deze:
http://kieskeurig.nl/prod...7B148C12573470030E24E.htm

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/5CB043E51B87B148C12573470030E24E_big.jpg

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20
Toevallig net twee dagen geleden de HP Photosmart C5180 opgehaald. Erg blij mee, werkt beter op mijn mac dan op mijn windows pc, instaleren is zo gepiept en hij werkt over het netwerk. Ook heeft hij 6 aparte cartidges, en een aparte 10x15cm foto lade :)

Iets groter dan de canon de je vermeld, maar staat absoluut niet fout naast de mac.

Verwijderd

Die Canon's werken prima, ik heb de MX850 en die werkt -op de faxdriver na, dat is wel shit- prima onder OS X. Die MP EX software vind ik zelfs best okay, prima PDF-exports :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals met alle "Wat moet ik kopen"-topics geldt dat dit soort vragen te beantwoorden zijn door zelf te zoeken, reviews te lezen of topics hier in Apple Talk. Zeker omdat het kiezen van een bepaald product een persoonlijke keuze is, die alleen jij kan maken. Bepaal eerst aan welke eisen de printer moet voldoen en wat je budget is. Bekijk daarom de websites van de bekende printerfabrikanten, leg de specificaties naast elkaar, lees reviews en maak een keuze.

Mocht je er niet uitkomen, dan mag je altijd wel een topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je eisen zijn, wat je budget is, tussen welke modellen je twijfelt en waarom. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.