Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dZinee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 23:36
Vanmorgen heb ik mijn 3 jaar oude TomTom proberen te updaten naar een nieuwere software...Het gaat om een Go710.

Ik had geprobeerd een map van w-europe (<1 gig) erop te zetten. Via internet een tutorial gevolgd en deze gedaan maar toen ik klaar was zei de TomTom dat die niet met deze kaarten overweg kon..

Dus toen heb ik weer alles van het SD kaartje afgehaald en de backup erop gezet.
Vervolgens doet de TomTom helemaal niks meer. Hij start niet eens op.

Het enige wat die wel doet is groen lampje branden als die oplaat (hij is dus niet leeg).
Weet iemand hoe dit kan en of het verholpen kan worden...

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 30-06-2008 20:58 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Tja, klinkt als een gevalletje garantie. Maar die heb je natuurlijk net verspeeld met die illegale kaart.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• dZinee
zoiezo dat ding is 3 jaar oud..neem aan dat de garantie niet meer geld?
maar denk je dat het zichtbaar is dat de software op de kaart veranderd is geweest?
backup staat er volledig weer op..

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Probeer hem eens te resetten met een paparclip onderaan.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• dZinee
ik had al gekeken voor reset-knopje maar ik zie het nergens..

edit:
Hoe kan ik de TomTom GO resetten? (alleen voor GO)
Onder normale omstandigheden hoeft u de TomTom GO nooit te resetten. Als er echter een probleem is, kunt u de eenheid resetten door deze uit de houder te nemen en een rechtgebogen paperclip in het resetgaatje aan de onderkant van de eenheid te steken (net achter de vrijgaveknop).

ik ga op zoek, dankjewel

[ Voor 75% gewijzigd door dZinee op 30-06-2008 23:47 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Gebruikte illegale kaarten zijn (net als legale kaarten overigens) terug te vinden. Je zult .mac files zien opduiken voor kaarten die je hebt gebruikt; die komen uit een intern geheugen. Je garantie was natuurlijk na 3 jaar niet 100% geweest, maar de GOs zijn de dure modellen van het topmerk. Dan kun je verwachten dat ze langer dan 2 jaar meegaan, en dus dat je niet voor de hele reparatiekosten opdraait.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 14:49
Afbeeldingslocatie: http://www.mytomtomgo.com/illu_gebruikers/hole.jpg

Daar kun je je tomtom dus resetten! :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MSalters schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Je garantie was natuurlijk na 3 jaar niet 100% geweest, maar de GOs zijn de dure modellen van het topmerk. Dan kun je verwachten dat ze langer dan 2 jaar meegaan, en dus dat je niet voor de hele reparatiekosten opdraait.
Leer mij TomTom kennen. Ik kan je nu al voorspellen dat die reparatie je ongeveer 145 euro gaat kosten, dat was bij mijn oude TomTom ook het geval. Daar valt in het geheel niet over te onderhandelen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dZinee
mmm das een flink pak duiten..
Heb de TomTom momenteel helaas niet bij de hand maar ik hopelijk lost dat resetten nog wat op...bedankt voor alle hulp iig!
Pagina: 1