iPhone kost 200 dollar

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14
In de laatste paragraaf van nieuws: 'Intel gaat Atom-cpu voor iPhone leveren' staat:
Dat Apple daar niet ongevoelig voor is blijkt uit de prijsstelling van de nieuwe iPhone - die vanaf 199 dollar over de toonbank gaat - waarmee het bedrijf zich meer op de massa lijkt te willen gaan richten.
Uiteraard kost die telefoon niet zo weinig, je moet daar een duur abonnement bij kiezen. Heeft het dan nog wel nut om dit te melden zonder de abo-kosten/totaalprijs? Vooral hier in Nederland is het immers ook mogelijk om de meest dure modellen van de concurrenten (bijna) 'gratis' te krijgen als je maar een duur genoeg abonnement kiest. Dus wat wilt deze paragraaf dan nog zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 29-06-2008 22:16 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:10
Hmm.. denk dat je naar ander topic moet ;) [iPhone 3G] Speculatie over prijs en abonnementen

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sewer
Mij gaat het puur om het betreffende frontpage artikel, of het zin heeft om een aanschafprijs te noemen zonder verdere informatie waar je aan vast zit.

Het is dan ook niet mijn bedoeling om hier een discussie over de iPhone te voeren.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:10
DAt is toch iets wat gezegd is in de keynote.

Steve Jobs gaf aan dat grootse argument van de mensen was om geen Iphone te nemen is omdat deze zo duur is.

Nu koop je een V1 voor 349 Dollar, Met zelfde abbo willen ze dus max 199 Dollar voor vragen.

Dus het goedkoopste abbo mag de telco niet meer dan 199 Dollar als extra fee vragen

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sewer
[edit]Excuus, ik had het zelf niet goed geinterpreteerd. Die zin gaat alleen over de strategie om de iPhone van 'exclusief' naar de mainstrain-markt te verplaatsen, niet dat dat ding op zich goedkoop zou zijn ofzo.

[ Voor 81% gewijzigd door sewer op 29-06-2008 22:42 ]