Asus V7100 of

Pagina: 1
Acties:

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:50
Ik heb nu een Athlon 750 mhz met 128 MB Ram en een NVidia TNT2 16 mb.
Maar nu wil ik tv kijken op mn pc, nou heb ik de Asus V7100 Deluxe Combo voor f550,- gezien, maar is de kwaliteit van de TV-in wel gelijk aan een normale tv kaart, zoals Miro ofzo?

Wat zouden jullie aanraden; een gewone tv-kaart kopen, of zo'n Asus kaart?
Want een gewone tv-kaart ben je natuurlijk stukken oedkoper uit!

Verwijderd

Heb net een 7100 deluxe gekocht.
Mooie kaart, 3D ok, 2D ok (heb tft scherm)
tv tuner goed.
Kan zelf op een of andere manier geen geluid capturen. Da's minder
Capture kwaliteit van externe video bronnen schijnt wel minder te zijn dan dedicated capture kaarten, maar was voor mij bijzaak

Verwijderd

ik had ook zo'n combo gekocht voor mijn tbird1.2 Ghz, kwaliteit was redelijk maar ik kon geen canal+ en andere software vinden voor het decoderen van gesleutelde zenders.
heb ik maar omgeruild voor een hauppage kwaliteit van hauppage lijkt iets beter maar ik weet niet want ik kan t niet meten.

Verwijderd

fayso,
Is het jou wel gelukt om via asuslive of dvcr software geluid in je avi's te krijgen ?

Verwijderd

ik heb toen geen capture activiteiten verricht dus kweet niet
ik heb m een week gebruikt daarna omgeruild voor een hauppage en hercules geforce2mx
capture van hauppage zuigt, dat kan ik wel zeggen.

Verwijderd

Waarom zuigt Hauppage dan ?

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik weet niet of jullie het weten maar die kaarten van Hauppauge en Miro zijn voor zo'n 99,9% identiek aan elkaar :+ Ik heb ze beide gehad, en de software (drivers) van miro liepen bij mij steeds vast en die van Hauppauge niet.....

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:50
Maar jullie zouden dus een gewone Hauppage of Miro TV-kaatt kopen?

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Het nadeel van een aparte TV kaart is dat als je over jaartje een GeForce3MX (hehehe)wil gaan kopen je dan je TV kaart kwijt bent omdat ie op je "oude" videokaart zit.....

Nog een nadeel van aparte kaart is dat je extra pci slot kwijt bent8-).....(doh;))

Voordeel is dat asus misschien stabieler is en nog steeds driver updates voor TV kaart uit gaat brengen.......waarschijnlijk...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Pagina: 1