Met route 66 is het dacht ik enkel mogelijk om binnen 1 land te navigeren, wil jij van nederland naar italie, moet je hte zo instellen dat je:
Woonplaats->Grens nederland
Duitsland - oostenrijk
oostenrijk- Italie
Steeds opnieuw invoeren, ik dacht dit in een review gelezen te hebben ( Mobile route 66 voor PDA )
[edit]
Pdashop zoals altijd snel geleverd... Installatie was eenvoudig, samenwerking met interne GPS van Nokia E90 prima maar ermee navigeren is een heel ander verhaal !
Ten eerste, de kaart (Navteq) is van 3e kwartaal 2005. Dus erg oud. Veel wegen gaat Route66 compleet de mist in. Ook paar keer gehad dat spraak niet overeenkomt met de getoonde kaart op het scherm.
Op de site van Navigation technologies staat dat er een nieuwe kaart is (2007/2008).
Ten tweede, de europese versie betekent feitelijk dat je een aantal losse kaarten krijgt. Bijv. Benelux en DACH (duitsland, oostenrijk en zwitserland). Als je nu van NL naar Duitsland gaat moet je dus van kaart wisselen. Toets adres in DE met Benelux kaart erin en adres word niet gevonden (logisch). Wissel je de kaart en toets je adres in DE in dan word adres gevonden maar !!!! software weet dan niet meer waar je op dat moment bent in NL! Volgens support van Route66 moet je dus eerst navigeren naar een plaats bij de grens, daar kaart wisselen en dan naar eindbestemming navigeren. Werkelijk te gek voor woorden! Ik vind de verkoop tekst/versie aanduiding "europa software" dan ook zeer misleidend. TomTom heeft gewoon 1kaart en kan je gewoon van A naar B zonder dit gestuntel.
Kortom, ik heb er spijt van dit product gekocht te hebben. Had beter illegaal kunnen downloaden dan had ik er ook niet over mogen klagen...
Hieronder nog even copy paste van de email die ik kreeg van Route66 ;
Geachte Klant,
Helaas is grens overschijdend navigeren niet mogelijk, lachwekkend of niet.
Helaas zijn er geen kaart updates voor Mobile 7 s60. Of en waneer deze er komen is helaas niet bekend.
ik wist dat ik het toen der tijd ergens had gelezen : )
[
Voor 78% gewijzigd door
shameblaster op 29-06-2008 20:04
]