Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zoals mijn titel al zegt wil ik op vakantie route 66 gebruiken en heb de mappen,benelux,dach {duitsland oostenrijk zwitserland} en italie op mijn telefoon staan.

Hoe voer in mijn eind bestemming in italie in,want ik kan maar 1 land per keer aanvinken in route 66 en als ik dan bijv. benelux aanvink kan ik niet eens een eindbestemming in italie vinden.

Dus hoe moet ik dit aanpakken,

alvast bedankt voor het meedenken

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Oftewel; misschien wil je dat topic eerst even doorlezen en dan je vraagstelling aanvullen met de punten die nu ontbreken. Dat werkt voor jou en voor ons aanzienlijk makkelijker om een duidelijk beeld te krijgen van je vraag en hoeven we minder te gokken om een oplossing te vinden.

Mijn beste gok voor je vraag, op dit moment, is gewoon je eindbestemming in Italie invoeren en gaan. En als je telefoon dat niet snapt, maak je een notitie in je telefoon met de bestemmingen per land en pas je dat ter plekke aan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet hoe ik met deze mappen in italie kom,deze info staat nergens in route 66

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:12:
Ik weet dus niet hoe ik met deze mappen in italie kom,deze info staat nergens in route 66
Heb je niet een compleet 'Europa' pakket nodig?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
ja heb wel alle losse landen maar daar los je het probleem niet mee op{ik denk dat er wel 1 grote europa kaart is}
maar ik heb maar een 1 gig kaartje {1 week oud} en zal het bizar vinden als je alles zou moeten installeren als je alleen maar nederland,duitsland,oostenrijk,en italie nodig hebt.

• shameblaster
  • Laatst online: 21:49

shameblaster

BB4E^Cons

Met route 66 is het dacht ik enkel mogelijk om binnen 1 land te navigeren, wil jij van nederland naar italie, moet je hte zo instellen dat je:

Woonplaats->Grens nederland
Duitsland - oostenrijk
oostenrijk- Italie

Steeds opnieuw invoeren, ik dacht dit in een review gelezen te hebben ( Mobile route 66 voor PDA )

[edit]
Pdashop zoals altijd snel geleverd... Installatie was eenvoudig, samenwerking met interne GPS van Nokia E90 prima maar ermee navigeren is een heel ander verhaal !

Ten eerste, de kaart (Navteq) is van 3e kwartaal 2005. Dus erg oud. Veel wegen gaat Route66 compleet de mist in. Ook paar keer gehad dat spraak niet overeenkomt met de getoonde kaart op het scherm.
Op de site van Navigation technologies staat dat er een nieuwe kaart is (2007/2008).
Ten tweede, de europese versie betekent feitelijk dat je een aantal losse kaarten krijgt. Bijv. Benelux en DACH (duitsland, oostenrijk en zwitserland). Als je nu van NL naar Duitsland gaat moet je dus van kaart wisselen. Toets adres in DE met Benelux kaart erin en adres word niet gevonden (logisch). Wissel je de kaart en toets je adres in DE in dan word adres gevonden maar !!!! software weet dan niet meer waar je op dat moment bent in NL! Volgens support van Route66 moet je dus eerst navigeren naar een plaats bij de grens, daar kaart wisselen en dan naar eindbestemming navigeren. Werkelijk te gek voor woorden! Ik vind de verkoop tekst/versie aanduiding "europa software" dan ook zeer misleidend. TomTom heeft gewoon 1kaart en kan je gewoon van A naar B zonder dit gestuntel.

Kortom, ik heb er spijt van dit product gekocht te hebben. Had beter illegaal kunnen downloaden dan had ik er ook niet over mogen klagen...
Hieronder nog even copy paste van de email die ik kreeg van Route66 ;
Geachte Klant,

Helaas is grens overschijdend navigeren niet mogelijk, lachwekkend of niet.

Helaas zijn er geen kaart updates voor Mobile 7 s60. Of en waneer deze er komen is helaas niet bekend.
ik wist dat ik het toen der tijd ergens had gelezen : )

[ Voor 78% gewijzigd door shameblaster op 29-06-2008 20:04 ]

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan dit inmiddels niet met route 66 mobile 7???
of via een andere weg {kaart met heel europa erop}

Neem aan dat ze dit probleem inmiddels wel opgelost hebben anders is het nog steeds een GROTE blunder van route 66

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??????????????

• shameblaster
  • Laatst online: 21:49

shameblaster

BB4E^Cons

Dit is niet mogelijk nee

kijk anders naar Tomtom Sygic of Garmin voor je mobile

[ Voor 54% gewijzigd door shameblaster op 01-07-2008 20:47 ]

Cons:::BB4E