Ik heb 2x bij een bedrijf goedkoop gewinkeld omdat deze failliet gegaan was. Meestal wordt het door een ander bedrijf opgekocht die het zelf weer doorverkoopt. Maar soms verkoopt zo'n winkel zijn eigen spullen ook gewoon in het eigen pand met bijvoorbeeld 70% tot 80% korting op alles. Die twee keer dat ik dat dus heb meegemaakt was meer omdat ik dit per toeval zag. Nou staat dit schijnbaar soms ook aangegeven in de krant. Maar is er niet toevallig een website die dit allemaal verzameld. En dat je bijvoorbeeld kunt filteren op postcode met ## km omtrek?
Zijn er hier meer mensen die op deze manier creatief doen winkelen? Ik heb al via google gezocht maar niet echt iets tegengekomen wat ik zocht. Alleen dus bedrijven die het weer doorverkopen (van die online veilinghuizen)
Opzich zijn dat soort sites ook wel welkom, maar ik bedoel eigenlijk echt meer winkels die in hun eigen pand verkopen. Door faillisement of door leegverkoop. Als er maar hoge percentage's kortingen zijn zegmaar. Niet gewoon een standaard seizoens leegverkoop
(ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
Zijn er hier meer mensen die op deze manier creatief doen winkelen? Ik heb al via google gezocht maar niet echt iets tegengekomen wat ik zocht. Alleen dus bedrijven die het weer doorverkopen (van die online veilinghuizen)
Opzich zijn dat soort sites ook wel welkom, maar ik bedoel eigenlijk echt meer winkels die in hun eigen pand verkopen. Door faillisement of door leegverkoop. Als er maar hoge percentage's kortingen zijn zegmaar. Niet gewoon een standaard seizoens leegverkoop
(ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)