Overzicht faillissementsverkopen

Pagina: 1
Acties:

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Topicstarter
Ik heb 2x bij een bedrijf goedkoop gewinkeld omdat deze failliet gegaan was. Meestal wordt het door een ander bedrijf opgekocht die het zelf weer doorverkoopt. Maar soms verkoopt zo'n winkel zijn eigen spullen ook gewoon in het eigen pand met bijvoorbeeld 70% tot 80% korting op alles. Die twee keer dat ik dat dus heb meegemaakt was meer omdat ik dit per toeval zag. Nou staat dit schijnbaar soms ook aangegeven in de krant. Maar is er niet toevallig een website die dit allemaal verzameld. En dat je bijvoorbeeld kunt filteren op postcode met ## km omtrek?

Zijn er hier meer mensen die op deze manier creatief doen winkelen? Ik heb al via google gezocht maar niet echt iets tegengekomen wat ik zocht. Alleen dus bedrijven die het weer doorverkopen (van die online veilinghuizen)
Opzich zijn dat soort sites ook wel welkom, maar ik bedoel eigenlijk echt meer winkels die in hun eigen pand verkopen. Door faillisement of door leegverkoop. Als er maar hoge percentage's kortingen zijn zegmaar. Niet gewoon een standaard seizoens leegverkoop

(ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gat in de markt voor je?

Nee, faillisementen worden in het algemeen alleen vastgelegd in documenten van Justitie en de KvK; die zijn veelal beschermd en kunnen dus slecht geindexeerd worden. Ook de aankondigingen hiervan komen vaak niet in online katernen te staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Wel in kranten, maar dan zou je nog geabboneerd moeten zijn op verschillende kranten wil je een beetje dagelijkse aanbod houden :P

/me ook een keer gevraagd was of ik een oogje wou houden op bedrijven die een uitverkoop hielden. En dan met een aanhangertje naar het westen rijden ermee. :) it business in als je het goedkoop kan opkopen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
offtopic:
titelfix + verduidelijking + SG->SF

Er zijn bepaalde sites waar faillissements- en boedelverkopen op staan, maar ik kan ze niet herinneren.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:55
http://www.beusekom.nl

Kranten zijn eigenlijk de beste manier om aan goedkope spullen te komen, en dan zelf naar zo'n veiling toegaan omdat het spul wat op internet staat vaak al meerdere bieders heeft wat de prijs opdrijft.
Hoewel ik al meerdere malen heb meegemaakt als ik naar zo een winkel verkoping toeging dat computer spul, veelal de goede dingen onderhands verkocht zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Bas1978 op 29-06-2008 23:49 ]

Pagina: 1