KPN vermeld op de MXStream site dat vanaf Maart 2001 in mijn wijk ADSL beschikbaar zal zijn... Kan ik hierop vertrouwen of is het alsnog een jarenplan (KPN kennende?).
KPN en plannen gaat niet echt goed samen.
Verwacht ten eerste dat de centrales niet op 1 maart, maar op 1 april gereed zullen zijn. Er van uitgaande dat je de aanvraag ergens halverwege maart zult gaan doen, reken dan op minimaal 6 weken voordat alles aangesloten is en goed werkt.
Loopt de KPN tegen problemen aan, of vergeten ze een paar zaken door hun ongelofelijke goede plannings capaciteiten, dan kun je daar nog wat weekjes bij op tellen....
Stel je relaxed op, en denk voor je zelf dat je op 1 mei ADSL hebt. Heb je het daarvoor, dan is dat mooi meegenomen. Heb je het daarna.... tja... zoals ik al zei, de KPN kan niet goed plannen.
Verwacht ten eerste dat de centrales niet op 1 maart, maar op 1 april gereed zullen zijn. Er van uitgaande dat je de aanvraag ergens halverwege maart zult gaan doen, reken dan op minimaal 6 weken voordat alles aangesloten is en goed werkt.
Loopt de KPN tegen problemen aan, of vergeten ze een paar zaken door hun ongelofelijke goede plannings capaciteiten, dan kun je daar nog wat weekjes bij op tellen....
Stel je relaxed op, en denk voor je zelf dat je op 1 mei ADSL hebt. Heb je het daarvoor, dan is dat mooi meegenomen. Heb je het daarna.... tja... zoals ik al zei, de KPN kan niet goed plannen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
maartena is right....:) 
Maar als je het eenmaal hebt ik het wel
..
Maar als je het eenmaal hebt ik het wel
Verwijderd
Doe je aanvraag wel alvast. Dat is al mogelijk. Dan kom je niet onderaan de waitinglist. En misschien kan je dan nog (net) profiteren van die korting op aansluitkosten.... Bel naar 0800-0402 en je kan je al opgeven op de site van providers die het gaan aanbieden : planet.nl wxs enz...
Pagina: 1