Ik zoek dus een goeie kleuren printer voor het maken van cd hoesies... dus afdruk kwaliteit staat op 1. D8 zelf aan een Epson ofzo. Iemand goede ervaringen??
cd-hoesjes? ooooh, adjes! 
'k geloof dat canon iets heeft met aparte inkttanks voor de verschillende kleuren...

'k geloof dat canon iets heeft met aparte inkttanks voor de verschillende kleuren...
Verwijderd
Mag je geen eens cd hoesjes maken wat is daar erg aan?
mooi voor je vakantie foto's op cd een hoesje maken, of voor je shareware en freeware van internet gedownload een hoesje maken. (winzip netscape enz)
mooi voor je vakantie foto's op cd een hoesje maken, of voor je shareware en freeware van internet gedownload een hoesje maken. (winzip netscape enz)
Uuuhm, ok! Waar je die printer voor gaat gebruiken moet je zelf weten 
Ik heb de Epson stylus photo 750 en die vind ik zelf zeer mooi. 1440x720 dpi. Als ik op fotopapier print is het niet te onderscheiden van een echte foto. En als je niet-Epson cartridges koopt is de inkt ook goedkoop.

Ik heb de Epson stylus photo 750 en die vind ik zelf zeer mooi. 1440x720 dpi. Als ik op fotopapier print is het niet te onderscheiden van een echte foto. En als je niet-Epson cartridges koopt is de inkt ook goedkoop.
Epson!, en dan zou ik minimaal voor de 670 of zelfs nog eerder voor de 760 gaan (Beide goed printers).
Als je veel foto's wilt gaan afdrukken, is de Photo 870 de beste keus. (kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!
)
Als je veel foto's wilt gaan afdrukken, is de Photo 870 de beste keus. (kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!
)
Ik heb een HP970cxi, dat is pas een meesterlijk apparaat! Kan tot 2400x1200dpi printen!
Verwijderd
Epsons zijn idd wel goed. HP zou ik niet nemen, ze lijken heel goedkoop, maar de inkt is echt superduur daarvan.
Maar Epsoninkt is ook verschrikkelijk duur, bij HP krijg je dan ook nog electronica erbij
Maar aangezien ik slechte ervaringen heb gehad met HP heb ik nu dus een Epson, en niet Epsoninkt, lekker goedkoop!
Die HP970cxi kan tot 2400x1200 dpi, wat heb je daaraan? Als ik op 1440x720 print is het gewoon een foto.
Maar aangezien ik slechte ervaringen heb gehad met HP heb ik nu dus een Epson, en niet Epsoninkt, lekker goedkoop! Die HP970cxi kan tot 2400x1200 dpi, wat heb je daaraan? Als ik op 1440x720 print is het gewoon een foto.
Verwijderd
Ikzelf heb een HP Deskjet 950C
Printen op gewoon papier op de normale kwaliteit geeft al een foto kwaliteit!
Alleen die f*cking inkt is zo verrekte duur! Bijna 100 piek voor een kleurencartridge! En HP gooit ze maar halfvol bij een nieuwe printer (zoals bekend). Maar kwaliteit is TE GEK. Heeft btw ook standaard een fotopapierlade van 10x15, zeer makkelijk.
Maar alleen die inktprijs is om te hoilen
Printen op gewoon papier op de normale kwaliteit geeft al een foto kwaliteit!
Alleen die f*cking inkt is zo verrekte duur! Bijna 100 piek voor een kleurencartridge! En HP gooit ze maar halfvol bij een nieuwe printer (zoals bekend). Maar kwaliteit is TE GEK. Heeft btw ook standaard een fotopapierlade van 10x15, zeer makkelijk.
Maar alleen die inktprijs is om te hoilen
Misschien ook eens op zoek naar alternatieve merken voor de inkt? Ik heb ff gekeken waar ik het altijd haal, voor de HP950c hebben ze geen kleur, wel zwart en die kost daar 44
Wat zijn dit voor rare posts?
Inkt voor alle printers is duur.
Denk aan Fl. 2000,- de liter.
Inkt voor alle printers is duur.
Denk aan Fl. 2000,- de liter.
Tuurlijk, alle inkt is TE duur maar als je het niet van de officiele fabrikant koopt kan je altijd nog veel uitsparen. 2000 p/l is wel erg veel. Ik betaal 15 piek voor een zwarte patroon voor mijn Stylus photo. Inhoud is ca. 10 ml ?
Maarre, ik zou dus voor een Epson gaan.
Maarre, ik zou dus voor een Epson gaan.
heb ook epson, en hp mensen lopen wel altijd te zeuren dat hun hp meer dpi print etc etc, maar epson print gewoon mooier, en mooiere kleuren, en of dat nou aan de inkt of aan de printer ligt....
ga naar de winkel, en draai zo'n testje... heb ik ook gedaan, en daarom staat er nu bij mij een epson stylus color 740 al anderhalf jaar trouw zijn foto's uit te printen.
oh ja, laat je niet teleurstellen door de lage snelheid van epson.. je wachten wordt beloond met een stoere afdruk
ga naar de winkel, en draai zo'n testje... heb ik ook gedaan, en daarom staat er nu bij mij een epson stylus color 740 al anderhalf jaar trouw zijn foto's uit te printen.
oh ja, laat je niet teleurstellen door de lage snelheid van epson.. je wachten wordt beloond met een stoere afdruk
Laten we lekker link gaan doen...
Mijn broer heeft een Epson 740 en ikzelf een HP 1220.
Laatst dezelfde foto genomen en allebei op dezelfde papiersoort afgedrukt.
De kleuren waren uit beide printers perfect alleen de scherpte uit de HP was vele malen mooier.
Laatst dezelfde foto genomen en allebei op dezelfde papiersoort afgedrukt.
De kleuren waren uit beide printers perfect alleen de scherpte uit de HP was vele malen mooier.
Jaah DUH! D'as nogal logisch! Kijk eens naar het prijsverschil tussen die twee. Je vergelijking slaat nergens op.
Hp 930 C is ook nog betaalbaar en drukt perfect die niet te noemen hoesjes.
En ja, inkt is duur.
En ja, inkt is duur.
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Verwijderd
Achn het geld dat je bespaart met die Epson gaat in nieuwe kleren zitten want het vervangen van inktpatronen gaat gegarandeerd met knoeien.
Het klote ding print ze niet leeg en wat er dan nog inzit gaat er uit als je ze vervangt.
Sinds mijn avontuur met die Epson heb ik alleen nog maar HP gekocht. Heb nu de HP laserjet 4050 tot mijn beschikking
Dat is pas een printer
Het klote ding print ze niet leeg en wat er dan nog inzit gaat er uit als je ze vervangt.
Sinds mijn avontuur met die Epson heb ik alleen nog maar HP gekocht. Heb nu de HP laserjet 4050 tot mijn beschikking
Dat is pas een printer
diddel: bekend probleem, daarom moet je je printer ook "foppen" Zodra deze aangeeft dat ie een leeg patroon heeft ff het klepje een klein stukkie omhoog (zorgen dat er geen lucht bijkomt) en direct weer dicht. Nu "denkt" de printer dat er een nieuwe inzit en je kan weer 30 kantjes printen.
Verwijderd
Uibeltje van dat foppen klopt!
k'heb zelf de Epson 870 en vind deze toch de meest betaalbare en beste fotoprinter. Gebruik wel orginele Epson spullen anders zul er later spijt van krijgen! Zeker wat inkt betreft. Enja kleurenprinten is duur, maar een professioneel afgedrukt printje kost minsten net zoveel en nu heb je alles in eigen handen.
k'heb zelf de Epson 870 en vind deze toch de meest betaalbare en beste fotoprinter. Gebruik wel orginele Epson spullen anders zul er later spijt van krijgen! Zeker wat inkt betreft. Enja kleurenprinten is duur, maar een professioneel afgedrukt printje kost minsten net zoveel en nu heb je alles in eigen handen.
Met fanaat eens:
de HP 930C !!
Drukt net als 970 met 2400x1200 en heeft dezelfde afdruk kwaliteit, alleen print ie iets trager. Dat vind ik niet erg, want ik heb um gekocht voor 415 piek.. scheelt een
boel geld in vergeleiking met de 970
En Foto's ZIJN OOK ECHT FOTO's !!
de HP 930C !!
Drukt net als 970 met 2400x1200 en heeft dezelfde afdruk kwaliteit, alleen print ie iets trager. Dat vind ik niet erg, want ik heb um gekocht voor 415 piek.. scheelt een
boel geld in vergeleiking met de 970
En Foto's ZIJN OOK ECHT FOTO's !!
Verwijderd
Uibeltje: kan wel zijn maar mijn Hp hoef ik niet te foppen
Die print um leeg tot de laatste druppel.
Iemand nog een epson kopen? Staat nog op zolder
Die print um leeg tot de laatste druppel.Iemand nog een epson kopen? Staat nog op zolder
HP 900 serie zijn gewoon de betere printers. Epson heeft misschien wel zeer goed fotokwaliteit maar ik weet niet of iemand van jullie al eens in aanraking is geweest met de service van Canon of Epson maar deze is echt naadje. Nee, geef mij dan maar HP. Als er echt iets mis mee is gewoon opsturen en een paar dagen later weer terug en werkend (sowieso minder uitval met HP-printers).
Markjuh: Idd goede service van HP, mijn pa is aan zijn 3e bezig binnen 2 jaar en ze komen hem ophalen en brengen een nieuwe. Maar 3 printers in 2 jaar zegt misschien ook iets over de kwaliteit.
another tweaker: Waarom geen niet-Epson inkt gebruiken? Ik zie geen verschil, en voor kleur betaal ik de helft en voor zwart 1/4 van de Epsonprijs. En ze gaan net zolang mee, alleen of de UV bestendigheid net zo goed is weet ik niet. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.
another tweaker: Waarom geen niet-Epson inkt gebruiken? Ik zie geen verschil, en voor kleur betaal ik de helft en voor zwart 1/4 van de Epsonprijs. En ze gaan net zolang mee, alleen of de UV bestendigheid net zo goed is weet ik niet. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.
Verwijderd
HP service is prima, sturen gratis speciaal keukenrol uit de VS op om mijn printertje schoon te maken
Verwijderd
Koop de canon BJC 6200 of als je echt de beste wil zijn, moet je de BJC 8200 kopen. deze Printers maken gebruik van 4 cartridges (6200) en 6 cartridges (8200). hiervoor zijn ook speciale fotocartridges voor verkrijgbaar a 19.95 de stuk (da's geen geld) in de vorm van foto magenta en foto cyaan. canon maakt gebruik van het drop modulation technologie d.w.z hele en halve druppels voor de beste foto en kleur resultaten. d.m.v de extra foto cartridges onstaat er een bredere varieteit in het kleurenspectrum die de canons aankunnen. Bovedien kost een kleurencartridges maar 19.95 en een zwarte cartridges maar 24.95, dus ook nog een stuk goedkoper dan een HP of Epson. Let wel dat je alleen de cartridges hoeft te vervangen die leeg is en niet een gehele kleurencartridges als bij Epson of Lexmark
Aris: Canon kan dan wel goedkoper zijn maar houdt wel in de gaten dat je alleen de inkt vervangt en niet de printkop wat bv. HP dus wel doet. Verklaart meteen het prijsverschil. Bij Canon moet je na een tijd apart de kop vervangen omdat die niet vast op de cartridge zit. kost ook redelijk wat knaken. Bovendien druipt bij een beetje kleurenprint van Canon de inkt gewoon van het papier af. Canon is gewoon een stuk minder zuinig met inkt.
Uibeltje: Spijtig dat je pa al zoveel printers heeft gehad. Wel beetje vreemd, als wij printers defect hebben is het meestal Canon of Epson en heel weinig HP.
Trouwens, als je ge-recyclede cartridges gebruikt en je printer doet plotseling niet meer dan vervalt ook meteen de garantie. komt toch wel geregeld voor bij die ge-recyclede cartridges van bv. HP. Is de kop beschadigd. Beetje lullig voor je gloednieuwe HP970cxi. Kost wel een paar knaken zo'n printer.
Uibeltje: Spijtig dat je pa al zoveel printers heeft gehad. Wel beetje vreemd, als wij printers defect hebben is het meestal Canon of Epson en heel weinig HP.
Trouwens, als je ge-recyclede cartridges gebruikt en je printer doet plotseling niet meer dan vervalt ook meteen de garantie. komt toch wel geregeld voor bij die ge-recyclede cartridges van bv. HP. Is de kop beschadigd. Beetje lullig voor je gloednieuwe HP970cxi. Kost wel een paar knaken zo'n printer.
Heb contact met Epson gehad, gebruiken van niet-Epson patronen mag, garantie blijf je houden. Ik gebruik overigens geen gebruikte patronen die opnieuw gevuld zijn maar nieuwe van een ander merk: UPrint of Jetmaster
Verwijderd
Markjuh : 'k geloof dat die jongen beweerde dat hij de afdrukkwaliteit het belangrijkst vond en de verbruikskosten niet...enne waar print jij op met een Canon printer ? Plastic ofzo ? (tsja, dat absorbeert niet)
Dat ik mijn 740 kocht was hij nog echt DUUR tegenwoordig niet meer.
En dat de 1220 duurder is komt vanwege de A3 capaciteit.
En dat de 1220 duurder is komt vanwege de A3 capaciteit.
Ik zou gaan voor de HP 8550 Color Laserjet 
Heb je goede kwaliteit en een geweldige printer! Enige nadeel is de prijs denk ik. De printer kost maar iets minder dan 14.000 gulden

Heb je goede kwaliteit en een geweldige printer! Enige nadeel is de prijs denk ik. De printer kost maar iets minder dan 14.000 gulden
Dure inkt, ingedroogde inkt, slechte kwaliteit, gevoelig voor papier. He wat ben ik toch blij dat ik van die kut-inkjetprinters af ben.
Hier staat nu alleen nog maar een grote HP LaserJet IIID prachtige dubbelzijdige A4's af te gooien. Naar keuze grijs recyclepapier voor gewoon spul en netjes gebleekt wit als het mooi moet zijn. Transparantje printen? Geen probleem. LaserJet roelt
Alleen jammer dat Color LaserJets nog zo duur zijn.
Hier staat nu alleen nog maar een grote HP LaserJet IIID prachtige dubbelzijdige A4's af te gooien. Naar keuze grijs recyclepapier voor gewoon spul en netjes gebleekt wit als het mooi moet zijn. Transparantje printen? Geen probleem. LaserJet roelt

Alleen jammer dat Color LaserJets nog zo duur zijn.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
DAMN wat maken epsons een tering herrie
maaru mijn hp (nog 710) loopt goed en n/p inkt tuurlijk duur maar ja als je kwaliteit wil hebben betaal je ervoor
maaru mijn hp (nog 710) loopt goed en n/p inkt tuurlijk duur maar ja als je kwaliteit wil hebben betaal je ervoor
HP
Je vervangt per patroon je printkop, dus die blijft altijd goed en mocht ie een keer verstopt raken, nieuw patroon en klaar..
Patroon is daardoor iets duurder, let bij kleurpatroon voor de 900 serie op dat er weer twee versies zijn, een versie met 19 ml kleureninkt (ƒ 92.50) en een versie met 35 ml inkt (ƒ 159.00)
Kwaliteit is vergelijkbaar, op fotopapier is Epson heer en meester en op gewoon papier HP.
Ik heb zelf de HP970cXi maar de hele 900 serie print kwalitatief hetzelfde, dus ga voor een 930 of 950
Je vervangt per patroon je printkop, dus die blijft altijd goed en mocht ie een keer verstopt raken, nieuw patroon en klaar..
Patroon is daardoor iets duurder, let bij kleurpatroon voor de 900 serie op dat er weer twee versies zijn, een versie met 19 ml kleureninkt (ƒ 92.50) en een versie met 35 ml inkt (ƒ 159.00)
Kwaliteit is vergelijkbaar, op fotopapier is Epson heer en meester en op gewoon papier HP.
Ik heb zelf de HP970cXi maar de hele 900 serie print kwalitatief hetzelfde, dus ga voor een 930 of 950
Verwijderd
ik gebruik de HP 1220 op mijn pa's werk, daar komen mooie hoesjes uit en de inkt kost ok nix
HP 4500C Colour Laserjet
, bevalt me zeer goed !! Je kunt de prints en de originelen bijna niet uit elkaar houden.
Okay, het kassie kost wel wat, maar dan heb je ook wat !
, bevalt me zeer goed !! Je kunt de prints en de originelen bijna niet uit elkaar houden.Okay, het kassie kost wel wat, maar dan heb je ook wat !
Inderdaad...
Hmm, volgens mij komt ie er nooit uit welke printer gekozen moet worden. Er lopen hier een hoop HP en Epson fanaten rond dus één van de twee zal het wel worden. Redje, wat wil je besteden?
Denk zo'n 400-700 piekies...
Merk boeit me niet echt, wil gewoon goede afdrukken, snelheid maakt me ook niet echt uit, alleen weet ik niet welke printer voor elke kleur een andere cartridge hebben, en dat zou mooi weze
Merk boeit me niet echt, wil gewoon goede afdrukken, snelheid maakt me ook niet echt uit, alleen weet ik niet welke printer voor elke kleur een andere cartridge hebben, en dat zou mooi weze
Voor elke kleur een andere patroon zijn o.a. Canons. Zoals hierboven ergens staat kosten die 19,95 p/s. Lijkt goedkoop maar als je alle patronen moet vervangen (4 of 6) kost het toch nog 100 piek. En volgens mij is het verbruik per kleur niet zo heel verschillend. Ik betaal voor een nieuwe kleurenpatroon voor mijn Epson (5 kleuren) 30 gulden en doe er erg lang mee, ik denk zo'n 50 full color cd labels 
Ik zou zeggen ga naar de winkel en laat ze daar maar eens zien wat ze hebben voor dat geld en natuurlijk iets laten uitprinten op de beste kwaliteit en dan kijken wat jou het beste lijkt.
Suc6 ermee

Ik zou zeggen ga naar de winkel en laat ze daar maar eens zien wat ze hebben voor dat geld en natuurlijk iets laten uitprinten op de beste kwaliteit en dan kijken wat jou het beste lijkt.
Suc6 ermee
En ik doe 4000 afdrukken van 1 toner van 180 gulden 
En Roy, hoe duur zijn jouw toners?

En Roy, hoe duur zijn jouw toners?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Maar wel met erg weinig kleur, en daar ging het nou juist om
Tony Vroon --> volgens mij rond de ƒ200 per stuk, dus maal 4 is 800 gulden
(kun je ook een nieuwe printer voor halen). Alleen weet ik niet hoe lang je met zo'n ding doet.
(kun je ook een nieuwe printer voor halen). Alleen weet ik niet hoe lang je met zo'n ding doet.
Inderdaad...
Verwijderd
Op m'n werk gebruik ik HP, werkt altijd en goede kwaliteit. Zelf had ik een Epson Photo. Verschrikkelijk. Navullen een kliederboel, binnen no-time leeg, supertraag.
Nu ligt ie in de Kliko en ga ik voor een HP 970 Cxi. Opzouten met Epson
Nu ligt ie in de Kliko en ga ik voor een HP 970 Cxi. Opzouten met Epson
Pagina: 1