Toon posts:

[Vraag] Logitech USb mini receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een klein probleem. Ik heb namelijk een logitech mx3200 setje om voor de tv te computeren...

Nu is mijn mini receiver afgebroken (printplaat en al) en werkt de complete set dus niet meer. Weten jullie of deze receivers los te bestellen zijn? (kan er niks van vinden op logitech site oid)
Of eventueel een andere oplossing zodat ik het setje toch weer kan gebruiken?

Enige wat ik heb gevonden is deze receiver op ebay, maar die is schijnbaar alleen voor optical: klik

De originele ontvanger zag er zo uit: klik
Ik hoor graag van jullie,

Groeten!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Even logitech mailen, deze zijn meestal wel voor goede rede vatbaar. Als je gewoon eerlijk vertelt wat er aan de hand is, kan je nog wel eens geluk hebben dat ze je een nieuwe op sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer -,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat de ontvanger van uw MX3200 beschadigd is geraakt en niet meer functioneert.
Helaas worden deze ontvangers niet los geleverd. Als de ontvanger fysiek beschadigd is geraakt valt dit ook niet onder de garantie.

Wat ik u als tegemoetkoming aan kan bieden is een korting van 35% op een aankoop via ons. Om hiervan gebruik te kunnen maken zou u de bestelling telefonisch moeten plaatsen. U kunt hiervoor contact opnemen met: 020 200 84 33. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 18:00 uur. Zorg ervoor dat u uw referentienummer en creditcard gegevens bij de hand heeft wanneer u belt voor een bestelling. Prijzen en producten kunt u vinden op onze website. (www.logitech.com)

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Logitech Europe SA
Customer Support
Mmm, lekker dan... 35% korting, voor dat geld kan ik hem nog steeds beter nieuw in de winkel kopen xD

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:17
Als alleen de usb-stekker eraf ligt en je een beetje handig bent kan je natuurlijk wel een willekeurige usb-kabel eraan solderen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Topicstarter
stukje printplaat dat ook in de usb verwerkt zat is in tweeën geknakt... (wat overigens geheel eigen fout is, en ik wil er ook best voor betalen)
heb nog veel contact gehad met logitech en over en weer gemaild en het komt erop neer dat ze deze ontvangers gewoon niet naleveren en geen enkele andere oplossing voor me hebben.

Kortom, ik zit met een set van 65 euro die ik niet kan gebruiken. (juist aangeschaft voor niét dagelijks gebruik... en is nog geen 3 weken oud)
Oplossing van de medewerker is nog zo'n zelfde set bestellen... dat is niet wat ik een oplossing noem xD

Valt me best tegen van een groot bedrijf als logitech, deze usb dingen zijn sowieso vrij fragiel en kunnen snel kapot gaan... zeggen ze dan tegen iedereen: Sorry, u moet een nieuwe kopen met 35% korting, dus nog steeds even duur als de winkelprijzen?

Naja, viel me een beetje tegen. Bedankt overigens voor de hulp die ik hier heb ontvangen.