Ik ben echt toe aan een nieuwe mobiele telefoon en omdat ik binnenkort een half jaar in de Verenigde Staten ga studeren, zou het heel erg mooi zijn als ik mijn nieuwe mobieltje zowel hier in Nederland als daar in de VS zonder problemen kan gebruiken. Nou weet ik zelf na flink Googlen echter nog steeds niet waar ik dan allemaal precies op moet letten, maar ik hoopte dat jullie hier mij dat zouden kunnen vertellen... Ik neem toch aan dat er in dit geval wat extra aandachtspuntjes zijn, bijvoorbeeld doordat de netwerken hier en daar sterk zullen verschillen??
En dan puntje twee (al is dit misschien het verkeerde subforum voor deze vraag); is het mogelijk (tegen nauwelijks hogere kosten) om daar in de Verenigde Staten mijn huidige nummer te behouden? Of moet ik dat ook niet willen en is het beste om straks in de VS gewoon tijdelijk prepaid door het leven te gaan en terug in NL dan mijn sim-only abonnement weer op te pakken?
(Internet-mogelijkheden heb ik overigens niet echt behoefte aan op een mobieltje, foto's (en video's) maken zou overigens wel leuk zijn).
Dank voor jullie inzichten!
En dan puntje twee (al is dit misschien het verkeerde subforum voor deze vraag); is het mogelijk (tegen nauwelijks hogere kosten) om daar in de Verenigde Staten mijn huidige nummer te behouden? Of moet ik dat ook niet willen en is het beste om straks in de VS gewoon tijdelijk prepaid door het leven te gaan en terug in NL dan mijn sim-only abonnement weer op te pakken?
(Internet-mogelijkheden heb ik overigens niet echt behoefte aan op een mobieltje, foto's (en video's) maken zou overigens wel leuk zijn).
Dank voor jullie inzichten!