Toon posts:

Radio reportages maken met PDA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, deze week heb ik de HP 114 Classic gekocht. Uiteraard zit daar bluetooth op (kan tegenwoordig niet meer anders)

Nu zoek ik een bluetooth microfoon, om radio reportages te maken. Dat wil zeggen, goede geluidskwaliteit (dus niet net als een telefoon's microfoon) en het moet een microfoon zijn die je in je hand kunt houden.

Wie kan mij helpen??

groetjes, Tommy

Samenvatting: ik van mij PDA (HP 114) een voicerecorder maken in goede kwaliteit, met een handmicrofoon

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Maar wat had je zelf al zo gevonden dan? Want als ik "bluetooth microphone" invoer in bijv. Google krijg ik al vele hits......

Ik vraag me overigens af of dit de kwaliteit gaat geven die je wil, draadloos via Bluetooth en dan ook nog eens real time en on-gecomprimeerd lijkt me een lastige zaak......

Je komt dan toch al snel in de mobiele telefoon BT headset sfeer, dat is zo'n beetje de kwaliteit die je kunt verwachten............

Welicht is dit wat voor je: Bluetooth Microphone for Your Tooth!!
De BT microfoon moet je dan alleen even in een tand laten zetten/bouwen door een tandarts!!
Geen probleem toch?
_/-\o_ >:)

[ Voor 31% gewijzigd door kaajee op 30-06-2008 09:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha thnx, maar das niet echt wat k zoek. Wel een leuke gadget overigens.
Wat ik zoek ziet er zo uit: Afbeeldingslocatie: http://www.mediacollege.com/audio/images/sm58.jpg
Maar dan dus bluetooth. Ik weet dat de kwaliteit achteruit gaat, maar er zijn ook al heel goede USB microfoons, die ook door prof's worden gebruikt. Het gaat erom, dat k de microfoon kan aansluiten op mijn PDA en dat kan alleen met bluetooth.

Iemand nog ideeen?

groetjes Tommy

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien eens kijken naar een OEM Bluetooth sender

Die zul je dan op de 1 of andere manier aan je microfoon moeten zien te 'knopen',maar in principe zou het daarmee moeten lukken........