Toon posts:

Sporadisch wegvallen internetverbinding (ziggo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort volgend probleem, plotseling valt internet weg, op de modem zijn de leds us en ds verlicht, maar online staat uit.

Ik heb normaal gesproken verbinding via een linksys router WRT54G, deze is gewoon te benader, en hierop kan ik zien dat ik van de isp gewoon een ip heb gekregen.

Natuurlijk heb ik ook rechtsreeks de modem aangesloten op mijn pc maar dat werkt ook niet, (hele verhaal van netstroom afhalen, reseten etc heb ik gehad)

ik had voorheen jaren @home en had in al deze jaren wellicht in totaal een paar uur storing, na de overstap naar Ziggo..

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon de helpdesk van Ziggo bellen. Blijkbaar is er een probleem met je modem en/of de lijn.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik natuurlijk gedaan, en kreeg de gebruikelijke reset, kabel los halen, 3 maal met een kip tegen monitor aanslaan verhaal.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En dat heeft blijkbaar niet geholpen, dus laten ze maar een monteur langskomen. Als het online lampje niet brandt is er aan hun kant iets mis en kun jij resetten wat je wilt...

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend nog maar een keer gebeld, nu kreeg ik te horen dat mijn signaal te zwak was en de storing veroorzaakt wordt door mijn coax kabel. Ik heb dus een andere kabel tussen modem en ingang gebruikt, maar dat heeft natuurlijk niets opgeleverd.

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37
Gewoon een monteur langs laten komen, als je zeker weet dat het niet bij jouw ligt.
Heb hier hetzelfde gehad, vooral na een regenbui...

Bleek er dus toch een kabelverbinding buiten in het water te liggen soppen......

En dat kan allen een monteur meten, tenzij jij de apparatuur hebt om het op te meten.

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37
Oh, ja...... vooral NIET tegen zo'n helpdesk-chickie zeggen dat ze er geen verstand van heeft.......

Dan valt geheid de telefoonverbinding weg, of na een minuut....
Pagina: 1