[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur [deel 3]

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Floor-is in "[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur ..."

Graag zag ik dat deze moderater zijn terechte opmerkingen op een normale manier ventileert, in plaats van het gebruik van grof in de mond liggende teksten. Ook het feit dat hij 'zucht' dat het topic weeer off-topic gaat komt zeer geirriteerd en irriterend over. Ik kom al heel erg lang op t.net (zie ID) en waardeer het werk van de moderator in het algemeen en deze in het bijzonder ten alle tijde, maar dan wel op een normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:46

Cyphax

Moderator LNX
Waarom stuur je niet eerst een PM naar hem dan, lijkt me dat je dat het beste aan hem kan voorleggen en kijken wat de reactie is. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neem maar even contact op met Floor-is zelf als het je stoort. Zijn actie publiek ter discussie stellen in Lieve Adjes lijkt me niet echt nodig. En als je dan toch graag publiekelijk over die actie praat, dan is daar volgens mij in Fotografie feedback topic v2.0 wel ruimte voor. :)

Overigens, ik denk dat die opmerking te maken heeft met het feit dat hij al heel vaak een dergelijke opmerking heeft moeten maken in dat topic. Soms raakt het geduld gewoon op. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.