Toon posts:

Comic graphics????

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik de screenshots van diablo 3 zag kwam ik tot mijn schrik tot de conclusie dat het comic graphics zijn :S. Niet de graphic stijl zoals titan quest of sacred 2 maar echte schimmige commic graphics zoals mythos :( Zeg a.u.b dat het niet waar is....... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U vraagt wij draaien:

Nee het is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Als je het gameplay filmpje even kijkt dan zie je dat het vrij normaal uitziet.. ook zie je vrij veel gore , anders gooi je er toch in post-processing filtertje erover >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Kwestie van smaak lijkt me. Ik vind een beetje comic graphics wel mooi. Al dat gedoe om zo realistisch mogelijk te zijn de laatste jaren. Het blijft er synthetisch uitzien en dan vind ik comic graphics er meestal beter bij passen.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

kan dat niet gewoon hier in? [PC] Diablo 3

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Het is zeker niet comic-stijl. Het is duister en grimmig, getailleerde omgevingen en veel bloed en horror zoals het hoort in een Diablo game. Ik vind de stijl zelf erg mooi, hoewel de grote screenshots wel wat anti-aliasing konden gebruiken. Maar het gaat om de artistieke kwaliteit van de graphics, niet zozeer om de technische kwaliteit. En dus zit het met dit spel helemaal goed.

Trouwens: Ik zou de titel van dit topic maar aanpassen, want ik betwijfel of dit zo door de keuring komt. Of inderdaad gewoon dit soort topics achterwege laten en een post plaatsen in het Diablo topic.

[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 28-06-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.