[hosting] Clearhosting failliet?

Pagina: 1
Acties:

• maarten03
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06-2021
Mijn site ligt er om onbekende reden opeens uit.

Ik probeerde gister uit te zoeken hoe ik het bedrijf kon informeren. Al snel bleek dat de site van de hosting zo was omgebouwd dat het niet meer functioneerde. Later toch op de contactpagina gekomen bleek het telefoonnummer (010-4330325) te zijn opgeheven. Ook is het bedrijf uitgeschreven uit het KvK-register.

Het lijkt er op dat het bedrijf is opgeheven, waarschijnlijk zijn ook andere webmasters gedupeerd. Heeft iemand dezelfde ervaringen of weet iemand hoe je hier mee om moet gaan?

Ik hoor het graag!

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 17:48
hier heb je nog wat gegevens:
probeer dat 0900 nummer eens te bellen.

Registrar:
XL Internet Services B.V.
Kortenaerstraat 24 B
3012VE ROTTERDAM
Netherlands

Technical contact(s):
XLI000016-XLINT
X.L. Internet Services
+31 (0)9005558880
registrar@xl-internetservices.com

Domain nameservers:
ns1.clear-hosting.nl 194.60.207.54
ns2.clear-hosting.nl 79.170.92.6

Date registered: 25-04-2007
Record last updated: 12-10-2007

ehhh.. noppes

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 17:48
Thc_Nbl schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:28:

Registrar:
Kortenaerstraat 24 B
3012VE ROTTERDAM
Netherlands

Technical contact(s):
XLI000016-XLINT
X.L. Internet Services
+31 (0)9005558880

Domain nameservers:
ns1.clear-hosting.nl 194.60.207.54
ns2.clear-hosting.nl 79.170.92.6

Date registered: 25-04-2007
Record last updated: 12-10-2007
en hier nog wat van clear-hosting
Domain name:
clear-hosting.nl

Status: active

Registrant:
CLE001547-XLINT
Clear Hosting
Noordmolenwerf 108
3011DJ ROTTERDAM
Netherlands

Administrative contact:
SCH051947-XLINT
M.J.L Schonfeld
+31 (0)648352866
postmaster@clear-hosting.nl

Registrar:
Kortenaerstraat 24 B
3012VE ROTTERDAM
Netherlands

Technical contact(s):
XLI000016-XLINT
X.L. Internet Services
+31 (0)9005558880

ehhh.. noppes

Verwijderd

Clear Hosting in het KvK register.
Het zou kunnen dat Clear Hosting is overgenomen door XL Internet Services B.V. Vraag gewoon even bij de KvK de gegevens op als je hierin geïnteresseerd bent.

Zo'n melding lijkt me eerder een gevolg van een technisch mankement of betalingsproblemen. Misschien werd je site wel misbruikt om te spammen. Misschien heb je een of twee facturen niet betaald. Dat kunnen wij je allemaal niet vertellen. Neem contact met ze op zodra dit kan. Ik vind het in elk geval niet op een faillisement lijken.

Ik zou eens bellen met XL Internet Services en navragen wat er aan de hand is.

Door je paniekzaaierij is er op webhostingtalk al 25 keer gezocht naar Clear Hosting. Er wordt goed opgelet.
Thc_Nbl schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:28:
Vertel eens rechercheur. Waarom zou je normaal gesproken in vredesnaam de registrar bellen? In dit geval lijkt het er wel op dat je bij XL Internet Services BV moet zijn, maar dat is dus niet omdat zij toevallig een domeinnaam hebben geregistreerd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 16:56 ]

• maarten03
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:43:
Zo'n melding lijkt me eerder een gevolg van een technisch mankement of betalingsproblemen. Misschien werd je site wel misbruikt om te spammen. Misschien heb je een of twee facturen niet betaald. Dat kunnen wij je allemaal niet vertellen. Neem contact met ze op zodra dit kan. Ik vind het in elk geval niet op een faillisement lijken.

Ik zou eens bellen met XL Internet Services en navragen wat er aan de hand is.
Dank jullie wel voor je reacties! Ik zal morgen onder kantooruren XL Internet Services (laten) bellen. Het is sowiezo maf dat een bedrijf van naam verandert zonder daar zijn klanten van op de hoogte te stellen. Misschien is het daarom ook wel mogelijk dat ze denken dat ik niet betaald heb, als het namelijk op een andere bankrekening gestort moest worden...
Door je paniekzaaierij is er op webhostingtalk al 25 keer gezocht naar Clear Hosting. Er wordt goed opgelet.
Hah, trek daar maar 10 van af; van mij... (snap die site niet; als ik op de naam van de poster klik moet ik inloggen)

Wordt dus vervolgd! (morgen)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

Cybje

First Post!

XL Internet Services is wel een betrouwbaar bedrijf. Ze nemen o.a. wat kleinere hostingbedrijven over. Daarbij worden alle klanten zowel per email als per post op de hoogte gebracht. Daarnaast is het op de website clearhosting.nl ook terug te vinden zie ik net. Doordat ze zich wat meer op die overnames richten, zijn ze daar ook wel goed in. In principe hebben klanten nergens last van na een overname door XL IS.

Mogelijk heb je die email/brief niet ontvangen, doordat de juiste gegevens niet bekend zijn bij XL IS, maar daar kunnen zij ook weinig aan doen natuurlijk.

Reden dat ik dat weet is dat ik ooit wat te maken heb gehad met zo'n overname :)

Wat ruist er door het struikgewas

Pagina: 1