Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Test de kabel in een andere pc (zeker weten...). Gooi van de pc je netwerkkaart weg en laat hem opnieuw zoeken naar hardware. Dit hielp bij mij ooit.
Naatan schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:49:
Hoi, ik heb net mijn pc geherinstalleerd met vista home premium, over anderhalf uur komt iemand hem ophalen (ik verkoop hem door) maar om de een of andere reden werkt de netwerk kaart niet.. hij is gewoon geinstalleerd met de chipset drivers, maar hij zegt dat er geen kabel in zit terwijl dit wel zo is.
Ik heb een kabel geprobeert waarvan ik zeker weet dat hij werkt, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb zowel XP als Vista geprobeert.. voor de reinstall werkte hij nog perfect.
Werkt op andere pc.. en ik heb net Vista vers geinstalleerd, dus het herinstalleren van een netwerk kaart zou lijkt mij niet veel zin hebben?
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Kan je online geen nieuwe netwerk driver vinden? Wie weet helpt het updaten daarvan wel!Naatan schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:59:
Werkt op andere pc.. en ik heb net Vista vers geinstalleerd, dus het herinstalleren van een netwerk kaart zou lijkt mij niet veel zin hebben?
chipset driver is niet altijd de netwerkkaart driver. Controleer dus of er bij apparaatbeheer of de netwerkkaart goed geinstalleerd is, of dat er een vraagteken bij staatNaatan schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:49:
hij is gewoon geinstalleerd met de chipset drivers, maar hij zegt dat er geen kabel in zit terwijl dit wel zo is.
Lijkt me dat je de correcte drivers dan eerst bij de hand houdt voordat je gaat herinstalleren.
Maar aangezien je dat niet aangeeft, dit wel een beetje een basisvraag is en de rest van het topic nou ook niet echt voldoet aan de Windows Clients - Policy gaat deze toch dicht.
Maar aangezien je dat niet aangeeft, dit wel een beetje een basisvraag is en de rest van het topic nou ook niet echt voldoet aan de Windows Clients - Policy gaat deze toch dicht.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()