Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Mini-coax kabel uit Toshiba Tecra 8200

Pagina: 1
Acties:

• MacGyverNL
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb hier een oude Toshiba Tecra 8200 waarvan de coax-kabel die tussen de body en het scherm loopt (artikelnummer P000317980) een stekker mist. Nu kan ik zelf dit niet meer in elkaar zetten, ben bang dat ik de hele kabel moet vervangen. Mijn vraag is of iemand een Tecra 8200 heeft liggen die hij / zij toch niet meer gebruikt en deze kabel wil doneren / verkopen voor een schappelijke prijs.

Even voor de duidelijkheid, het gaat om de zwarte en witte kabels die vanaf een mini-stekkerbordje aan de rechterkant van de body van de laptop, via de scharnier van het scherm, achter het scherm in verdwijnen.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?

Why do I have to click "OK" in an error message? It's *NOT* OK!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Ik neem aan dat je bedoelt dat het kabeltjes zijn van de wifi antenne.
Helaas heb ik mijn defecte T8200 laatst weggegooid.
Maar ik heb nog gelukkig die kabel die jij bedoelt.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• MacGyverNL
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jup, dat is 'm. Kom er ook pas 5 minuten geleden achter waar die kabel voor is. Vraag me af of het niet makkelijker is om gewoon tegen de eigenaar te zeggen een PCMCIA-kaartje te gebruiken. Toch bedankt, maar ik ga eerst even kijken wat hij er van vindt. Priegelwerk breng ik in rekening namelijk ;) .

Mocht 't per sé vervangen moeten worden zal ik het laten horen.

Why do I have to click "OK" in an error message? It's *NOT* OK!