Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[headset] De remote functies van een headset instellen

Pagina: 1
Acties:

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi allemaal,

Sinds vrij korte tijd ben ik eindelijk in bezit van een goede wireless stereo headset met goede mic (was een heel gedoe om de juiste te vinden, 99% van de wereld is bluetooth en daar heb je de keuze: of AV audio (goede kwaliteit geluid) of SCO audio met mic support (brakke kwaliteit geluid) )

maarja..nu loop ik toch nog tegen een probleem op:

De remote control, deze bestuurt de "master" volume in windows, het liefste heb ik dat deze zelf in te stellen is. Liefste zelfs op applicatie niveau, dus media player of iets dergelijks.

En natuurlijk de power knop, deze moet ik ingedrukt houden om de headset uit te zetten, dit wekt bij mij het idee dat hij "héél misschien" toch nog een signaal stuurt naar de reciever en deze wil ik dus op play/pauze zetten.

Bestaat er een tool hiervoor? Waar kan ik het beste op zoeken als ik google? (gezien mijn huidige queries mij bracht naar sites over remote desktop enzo -.- )

Thx alvast,

DJM

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Google op application based volume control

Om welke headset gaat het?
Wil je met de power knop op je headset, de base unit ook uitzetten?
Of kun je het anders omschrijven?

Edit: Kan zo snel ook niets zien voor die power knop abuse. Ik gok er op dat het niet mogelijk is, maar hoop natuurlijk voor je dat ik het mis heb. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door frankvdtillaart op 28-06-2008 02:33 ]

Happy Blessings <3

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
RedSoniq schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:28:
Google op application based volume control

Om welke headset gaat het?
Wil je met de power knop op je headset, de base unit ook uitzetten?
Of kun je het anders omschrijven?
thx

het gaat om deze.

Ik wil de power knop eigenlijk misbruiken als play/pauze in media player... iets zegt me dat dit mogelijk is gezien hij pas na 5 seconden uitgaat.. dus ik hoop eigenlijk dat hij daarvoor nog een signaal stuurt naar de reciever van "ik ga uit".. beetje wishfull thinking dat wel...