Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[True image] backup proces loopt meteen fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer onder vista ultimate met het programma true image een backup van mijn hele schijf te maken. Ik laat alle opties op default staan en kies ervoor om mijn gehele c schijf te backuppen. Bij het starten van het proces stopt dit meteen weer en krijg ik de volgende error:

can not find a partition with the pad \local\hd_sign(F8000000)

ik heb geen idee wat ik hiermee moet, kennelijk wordt een bepaalde partitie niet gevonden, maar goed dat kan iedere onbenul hier wel uit opmaken:) Is er iemand met iets meer kennis dan mij die weet hoe ik er voor kan zorgen dat true image de partitie wel kan vinden?

Ik voer het programma overigens uit als administrator. Dit moet wel, als ik dit niet doe dan krijg ik een melding van true image dat ik te weinig rechten heb om true image te draaien (programma start wel op) en bij het inieren van het backup proces krijg ik dan de melding dat ik geen rechten heb om dit te doen (en dan begint het proces dus helemaal niet).

iemand een idee?

thanks!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

kan je vast wat mee :P

[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 27-06-2008 20:18 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1