Toon posts:

het niet meer herkennen van je usbadapter na opnieuw starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben net bij een collega vbezig geweest om een dradloos netwerk voor elkaar te krijgen, hij had van sitecome de wl-183 router en twee pc's met de wl-182 usb adapter.

de ene pc heeft xp totaal geen problemen....
de andere vista home premium 32 bit en na vandaag het eerste service pakket.

na wat gemartel eindelijk het netwerk draaiend.... pc even uit gezet en opnieuw opgestart... werkt de usb stick niet meer, je moet hem dan eerst achter uit de poort halen en vervolgens terug stoppen en dan werkt je verbinding weer. doe je vervolgens de optie "opnieuw opstarten" dan blijft hij de usb wel herkennen en heb je wel direct verbinding...

kan iemand mij uitleggen hoe dit komt en misschien ook nog wat dan de oplossing is

groeten jeroen

Verwijderd

Topicstarter
oja de pc is een compaq

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Meestal werken die dingen alleen als je ingelogd ben op je PC..

Beter is ook op een PC om een PCI kaart te kopen ipv een WIFI USB stick

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

bij mij werkte usb ook niet meer na sp1 de oplossing is systeem herstel en sp1 blokker tool geinstaleerd ging om 3 pc met amd procesor bij een met intel geen problemen

Verwijderd

Topicstarter
voor sp1 werkte het ook al niet maar op de microsoft site stond dat in sp1 mogelijk de oplossing zat... niet dus pci is idd de beste oplossing. maar ik was gewoon erg benieuwd hoe het komt dat de pc de usb stick niet uit zijn eigen opstart maar dat je hem keer op keer er opnieuw moet insteken als zijnde nieuwe hardware dan vind ie hem wel direct dus alle software staat er wel goed op.