Mijn computer loopt telkens vast tijdens het gamen

Pagina: 1
Acties:

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Wat kan het probleem zijn, ik heb een Asus P5A Amd k6-2/500 een Viper 2 Z200. Telkens als ik een game als UT, Star Trek Voyager, Delta Force 3 speel, loopt die zomaar opeens vast. Niks doet er meer wat er nog resteert is nog die reset knop in drukken. Wat kan er mis zijn!!!!

Another white boy in this movie? Damn!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Smarron

The bend

Bios updateje ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• vleppyniles
  • Laatst online: 11-05 15:02
proc te warm?

Verwijderd

Dat ligt aan het probleem dat de asus p5a niet echt stabiel draait met de TNT2 kaarten.
Dit had ik ook maar dan met de viper770 hierdoor kan ik bijna geen spellen spelen en windows2000 wilde helemaal niet draaien hierop. Je kunt kijken op www.via.com.tw om daar de viachipset drivers te downloaden en op www.nvidia.com drivers voor de TNT2 kaart te downloaden.
En een BIOS update lijkt me ook niet overbodig.

Martijn

• blade181

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Dit is geen TNT-2 kaart of een kaart met een chipset van Nvidia. Dit is een kaart met S3 2000 chipset die nu toevallig van Via is geworden maar daar zijn geen drivers voor, nog niet in ieder geval!!!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45

Rashann

Zoek de hond...

En dan nog: De P5A heeft geen VIA chipset, maar een Ali Aladdin. Dus misschien daar even kijken en hun AGP drivers erop zetten?

If nothing is written below, I was the last to reply...

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

(jarig!)
Ik heb dit zelf met UT, ik denk sinds ik Windows ME heb, weet niet wat jij hebt, maar daar zou het aan kunnen liggen.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Bijna al jouw onderdelen zijn onderdelen die bij nieuwe drivers erg vooruitgaan. Dus alle drivers en biossen updaten.

• blade181

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Ik heb inderdaad Windows ME en heb echt alle nieuwste drivers van chipset tot bios dus....Ik denk dat het nog steeds aan de drivers van mijn viper II ligt. Wat denken jullie???

Verwijderd

zou kunnen inderdaat, ik weet niet hoe je financieel zit maar een GeForce2MX kan geen kwaat (Die P5A heeft toch AGP?)
wel een wonder bordje heh de P5A:)

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

(jarig!)
Kan het echt niet aan ME liggen, heb je het met dezelfde configuratie maar dan in win 98 ook?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• blade181

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Een kamaraad zei van dat een Geforce geen zin zou hebben omdat het toch alleen maar overkill was voor mijn systeem. En de viper II is niet slecht hij is zelfs even goed alleen de drivers zijn slecht. Voor de rest...ja ik heb gewoon een keuze gemaakt tussen een voodoo en een viper, ja en de viper is het geworden. En ik ben nu niet weer van plan een nieuwe grafische kaart te gaan kopen.

Pagina: 1