Ik ben totaal nieuw in visual basic en nu ben ik bezig met een kleine applicatie. Wat ik probeer te doen is een knop te linken aan een snelkoppeling die op de desktop staat (deze staat er permanent), maar nu heb ik geen idee hoe ik dit moet doen...
De snelkoppeling staat op de volgende locatie: C:\Documents and Settings\Medewerker\Bureaublad\Starten.ink
Als ik vanuit de designer view dubbelklik op de button, krijg ik de code view waarin ik kan toewijzen wat er uit moet worden gevoerd wanneer de knop aangeklikt wordt, namelijk:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, of waar ik meer aanwijzingen kan vinden?
Alvast bedankt!
De snelkoppeling staat op de volgende locatie: C:\Documents and Settings\Medewerker\Bureaublad\Starten.ink
Als ik vanuit de designer view dubbelklik op de button, krijg ik de code view waarin ik kan toewijzen wat er uit moet worden gevoerd wanneer de knop aangeklikt wordt, namelijk:
code:
1
2
3
| Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click // hier de actie die uitgevoerd moet worden End Sub |
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, of waar ik meer aanwijzingen kan vinden?
Alvast bedankt!