Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115051

Topicstarter
ik heb Qpang gespeeld op uhm free gaming (nl), ik vond hut echt super vet en het is gratis ! :P !
hebben er meer mensen Qpang gespeeld je kn onlline en dan is het echt leuk als er heel veel mensen onlline zijn dan kan je tegen elkaar !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

aub een beetje een startpost anders komen we nergens natuurlijk x(

vertel wat voor spel het is +++++++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115051

Topicstarter
Qpang is een vriendelijke MMO, een Third-person shooter. Qpang speelt zich af in een speelgoedwereld waarin verschillende speelgoedfiguren het tegen elkaar opnemen met diverse wapens.
Het spel is gratis te downloaden via www.qpang.nl en daarna kun het gratis spelen. Wat ik gaaf vind zijn de graffics en dat het in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Afbeeldingslocatie: http://www.realfogs.nl/Portals/0/qpang_01.jpg
Doet me denken aan MapleStory... :)
En de andere screenshot doet mij denken aan KartRider qua graphics... :)

Jammer dat er verder weinig screens zijn van de game... :)
Hoe is de gameplay eigenlijk, hoe word deze onder tweakers ervaren? :)

Het filmpje doet mij weer denken aan Super Smash Brothers: Brawl die ik sinds vandaag binnen heb... :+ Dus lijkt een beetje een mix van van alles?

Op YouTube staat een ingame filmpje. Het is dus een game wat ook weer is over komen waaien uit het oosten... ;)
Overigens heet het spelletje dan Manga Fighter... :)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 27-06-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Ziet er op zich wel grappig uit ja, leuk stijltje. Leuk hypocriet trouwens: "In deze fantasiewereld kun je in de huid kruipen van verschillende leuke gamekarakters. De eenvoudige bediening en niet-gewelddadige spelelementen maken Qpang een spel voor iedereen."
En 1 van de eerste dingen die ik in het trailertje zie, is een beer met een bazooka, ahum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

even het youtube filmpje bekeken....voor welke leeftijdsgroep is dit eigenlijk? Want dit ziet er echt wel té uit :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 21:24
Boeboe schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:26:
Voor welke leeftijdsgroep is dit eigenlijk? Want dit ziet er echt wel té uit :p
Anoniem: 251423 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:09:
De eenvoudige bediening en niet-gewelddadige spelelementen maken Qpang een spel voor iedereen."
Maar wel een leuke game, wel iets te kinderachtig vind ik het wel, je moet er van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

Ah, dit is zo'n game uit korea overgevlogen. Daar schijnt het echt goed te lopen. De doelgroep, tja, koreanen hebben denk toch een andere cultuur dan wij :p. 't is wel een vet spelletje voor in de lunch maar hee, 't is gratis.

Het spel heet trouwens qpang ipv qang.. en moet dit niet in uh, de gratis mmo thread die hier ergens rondzwerft?

[ Voor 20% gewijzigd door Erikie op 30-06-2008 15:42 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:20
dat liedje uit dat youtube filmpie, argh! opzich ziet de gameplay er wel geinig uit, maar dit is me toch iets te vrolijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1