Toon posts:

Gmail account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Lang geleden heb ik mijnvoornaam.achternaam@gmail.com geregistreerd. Ik wil liever mijnvoornaamachternaam@gmail.com dus ik probeerde die te registreren. Lukte niet.

Ik heb mijnvoornaam.achternaam@gmail.com twee dagen geleden gewist, en nu probeer ik dus mijnvoornaamachternaam@gmail.com te registreren, echter geeft hij nog steeds aan dat het account nog bezet is.

Als ik wil inloggen op mijn voornaam.achternaam geeft Gmail aan dat het account niet bestaat.

Weten jullie hoe ik dit oplos?

Verwijderd

paar dagen wachten tot de server repliceren

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Als iemand die naam heeft genomen, heb je gewoon pech. Iemand anders heeft toevallig dezelfde naam als jouw. Heeft niets met je huidice account te maken.

Ik lees scheef.. Vrijdagmiddag hé...

[ Voor 13% gewijzigd door DeX op 27-06-2008 16:43 ]

• Noork
  • Niet online
voornaam.achternaam is bij gmail toch hetzelfde als voornaamachternaam :D

Verwijderd

Is het niet gewoon het meest waarschijnlijke dat die account al is ingenomen?

Zo heb ik ook niet voornaam.achternaam@gmail.com kunnen registreren wegens al in gebruik, dus dan heb ik andere oplossingen moeten vinden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Met een ander account naar gmail mailen en vragen als ze het account kunnen openzetten?

Probeer anders het volgende:
Ik heb geen toegang tot mijn account ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Kan het niet zo zijn dat iemand anders die mijnvoornaamachternaam@gmail.com toevallig al in gebruik heeft? Dan heb je dus voor niets je mijnvoornaam.achternaam@gmail.com verwijderd.
Dat had sowieso niet gehoeven, je kan prima 2 mailadressen naast elkaar hebben voor zover ik weet.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:54
Noork schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:
voornaam.achternaam is bij gmail toch hetzelfde als voornaamachternaam :D
Jep, het maakt niet uit waar en hoeveel punten je erin zet, het komt altijd netjes aan.

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-12 08:54

Lulukai

God's gift to women

Ik dacht dat het bij Gmail zo was dat punten geen invloed hadden op het emailadres. mijnvoornaam.achternaam@gmail.com is dus hetzelfde als mijn.voornaamachternaam@gmail.com, mijnvoorna.amachternaam@gmail.com en dus ook als mijnvoornaamachternaam@gmail.com. Je kon dus gewoon je oude account blijven gebruiken en de mensen voortaan een nieuw adres geven, de mails komen toch allemaal bij dezelfde toe.

.

Verwijderd

die punten maken niet uit, als je mail stuurt naar mijnvoornaam.achternaam@gmail.com of zonder die punt er tussen moet je ze beide ontvangen.

http://mail.google.com/su...=en&ctx=mail&answer=10313
Sometimes you may receive a message intended for someone whose address resembles yours but has a different number or placement of dots. For example, your address might be homerjsimpson@gmail.com, but the message was sent to a Homer.J.Simpson@gmail.com. What's going on?

Gmail allows only one registration for any given username. Once you sign up for a particular username, any dot or capitalization variations are made permanently unavailable for new registration. If you created yourusername@gmail.com, no one can ever register your.username@gmail.com, or Your.user.name@gmail.com. Furthermore, because Gmail doesn't recognize dots as characters within usernames, adding or removing dots from a Gmail address won’t change the actual destination address. Messages sent to yourusername@gmail.com, your.username@gmail.com, and y.o.u.r.u.s.e.r.n.a.m.e@gmail.com are all delivered to your inbox, and only yours.

If you're homerjsimpson@gmail.com, no one owns Homer.J.Simpson@gmail.com, except for you. Sending mail to Homer.J.Simpson@gmail.com is the same as sending mail to homerjsimpson@gmail.com, or even HOMERJSIMPSON@GMAIL.COM. If you're getting mail addressed to Homer.J.Simpson@gmail.com, most likely someone was trying to send a message to Homer.J.Sampson@gmail.com, or Homer.J.Simpson1@gmail.com, and made a mistake. You might even get messages from mailing lists or website registrations because the intended recipient accidentally provided the wrong email address. In these cases, we suggest contacting the original sender or website when possible to alert them to the mistake.

For security reasons, when you log in to Gmail, you must enter any dots that were originally defined as part of your username.
Is ook een mooie manier om je mail adres te gebruiken bij minder vertrouwde sites en zo controleren of je er spam door ontvangt.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt mij ook best aannemelijk dat Gmail verwijderde e-mailadressen pas na x maanden (of helemaal niet meer) vrijgeeft. Juist om te voorkomen dat degene die hem erna registreert oude mail van de vorige gebruiker ontvangt (niet alleen qua overlast van mail, maar ook qua privacy). Dus met een beetje pech heeft de topicstarter nu helemaal geen e-mailadres meer met zijn naam. Ergo, je had hem beter niet kunnen verwijderen ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Outerspace schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:
Met een ander account naar gmail mailen en vragen als ze het account kunnen openzetten?

Lees mijn bericht eens. Deze informatie komt van gmail zelf af ;)
Daar heb je meer dan genoeg aan informatie staan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Noork
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:

De TS heeft zelf het account opgezegd. Dus ik denk niet dat zaken als 'wachtwoord vergeten e.d. dit op kunnen lossen. Ik vermoed dat hij gewoon een tijd moet wachten alvorens een nieuwe te kunnen maken.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Kan TS dat account niet weer heractiveren of iets dergelijks?

PSN: djmurcielago

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Murcielago schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:28:
Kan TS dat account niet weer heractiveren of iets dergelijks?
Ben bang van niet:
Canceling your Gmail address
If you decide that you don't need your Gmail address anymore, and you're sure you won't want your username in the future, you can simply remove Gmail from your Google Account. Here's how:

1. Click Settings at the top of any Gmail page.
2. Open the Accounts tab.
3. Click Google Account settings.
4. Click Edit next to My products on the right side.
5. Click Delete Gmail Service.

Once you delete your Gmail address, you can't reactivate it, and you won't be able to retrieve any messages

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1