Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HELP] Temp3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje een nieuwe systeem geassembleerd, maar laatst toen ik hem controlleerde met Speedfan stond er bij Temp3: 79C Toen heb ik hem gecheckt met HWmonitor en ook daar kreeg ik bij Temp3: 79C. Nu zou ik graag weten wat Temp3 is en wat ik er tegen kan doen om hem te koelen.

Ik gebruik een 350 WATT voeding van Sharkoon. Ik heb een 64 X2 4800+, 1GB Crucial DDR2, GA-MA770 mobo, Seagate HDD, Pioneer DVD Drive en een Antec NSK4400.

http://img356.imageshack.us/img356/9766/temp3fe2.png

Alvast Bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in je bios wat daar die 79C is. Daar zou je de temp ook terug moetne kunnen vinden als het daadwerkelijk een sensor is die gebruikt wordt (en niet zomaar iets dat de progs denken dat ze kunnen gebruiken).

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:42
Is die temp ook constant 79 graden?

Zou makkelijk een onzinwaarde kunnen zijn namelijk. Met een CPU en mobo temp van rond de 70 graden en een GPU temp van 51 graden kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen dat je nog een component hebt dat tegen de 80 graden aankomt.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo eens kijken in mijn BIOS wat daar 79C is. De temp3 blijft constant op 79C het verandert niet, niet eens een graadje.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn maar 2 temperaturen in mijn BIOS te zien en die zitten rond de 30~40 graden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Pagina: 1