Beste,
Sinds eergisteren heb ik Crysis gekocht. De game heeft bijna vlekkeloos gelopen de afgelopen 2 dagen. Alleen gisteren 1 keer een vastloper tijdens de campaign. Vandaag wilde ik weer verder gaan met de campaign dat ging een aantal missies goed. Op een gegeven moment word de aircraft carrier aangevallen door Aliens, je missie is om op het dek te gaan vechten. Dit ging een aantal minuten goed (lees 2 - 3 minuten) waarna het spel vastliep. Ik heb daarna de missie een paar keer opnieuw geprobeerd te spelen, tevergeefs
. Na het een aantal keer geprobeerd te hebben, heb ik crysis verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Daarna alle beschikbare patches in chronologische volgorde geïnstalleerd. Ik probeer mijn savegames op te halen en dan loopt crysis vast. (screen:http://i234.photobucket.c...g/xgamingNL/cry_crash.jpg). Ik heb al mijn 2 laatste savegames verwijdert en het daarna opnieuw geprobeerd, alweer hetzelfde eind resultaat.
Mijn systeem specificaties
:
-Intel Core 2 Duo E8400
-Asus P5E
-2x2GB G.Skill PC-6400
-Windows Vista Ultimate 32BIT, SP1
-Samsung Spinpoint T166 320GB
-Samsung SH-S203D
-Club3D HD3850 512MB Overclocked Edition
-CoolerMaster M520 (520Watt
)
Geïnstalleerde patches:
-Patch 1.1
-Patch 1.2
-Patch 1.2.1
Geïnstalleerde Drivers voor GPU:
-Catalyst Control Center 8.6
Wie o wie heeft hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt
Sinds eergisteren heb ik Crysis gekocht. De game heeft bijna vlekkeloos gelopen de afgelopen 2 dagen. Alleen gisteren 1 keer een vastloper tijdens de campaign. Vandaag wilde ik weer verder gaan met de campaign dat ging een aantal missies goed. Op een gegeven moment word de aircraft carrier aangevallen door Aliens, je missie is om op het dek te gaan vechten. Dit ging een aantal minuten goed (lees 2 - 3 minuten) waarna het spel vastliep. Ik heb daarna de missie een paar keer opnieuw geprobeerd te spelen, tevergeefs
Mijn systeem specificaties
-Intel Core 2 Duo E8400
-Asus P5E
-2x2GB G.Skill PC-6400
-Windows Vista Ultimate 32BIT, SP1
-Samsung Spinpoint T166 320GB
-Samsung SH-S203D
-Club3D HD3850 512MB Overclocked Edition
-CoolerMaster M520 (520Watt
Geïnstalleerde patches:
-Patch 1.1
-Patch 1.2
-Patch 1.2.1
Geïnstalleerde Drivers voor GPU:
-Catalyst Control Center 8.6
Wie o wie heeft hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt